Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav Var lärde ni er alla förkortningar som blir i programraden efter ex. galopp, distanserad osv, i ett lopp? Blir tokig av att inte...
Svar
3
· Visningar
879
Senast: Giantchill
·
Körning skall köpa en vagn/rockard till vårt fjordsto. Finns det någon vagn som är bättre än någon annan? Är ute efter en vagn som man kan...
Svar
17
· Visningar
3 594
Senast: agtatoon
·
Hoppning Jag rider en ponny. Tanken är väl att vi ska ut o tävla lite i vår. Jag själv är 23 år så det blir ju endast avdelning B, vilket inte...
2
Svar
21
· Visningar
5 519
Senast: Pancakes
·
Körning Hej! Igår köpte jag en liten rockard och sele till min shettis. Jag har kört en del när jag var yngre och till min förra shettis (som...
Svar
7
· Visningar
1 953
Senast: Ulrika C
·
T
Distans Snart dax för VM ! Söndagen den 26/9 är det dax. Vi är ett gäng som ska sitta o följa tävlingen på storbildsskärm, som Ulf o Pia Steisjö...
Svar
10
· Visningar
1 863
Senast: Weeazel
·
E
Distans Någon som kan uppdatera oss på hemmaplan hur det går?
2
Svar
35
· Visningar
3 906
Senast: Macken22
·
Western Jag verkligen älskar mina Q-baby och har haft dem i evigheter men nu börjar de ge upp. Skulle köpa nya men de finns ju inte kvar i min...
2
Svar
27
· Visningar
4 157
Senast: cowgirl73
·
Trav .. efter 4 års kämpande med min ponnydam har det äntligen lossnat rejält denna säsong. Hon gjorde en årsdebut och sänkte 10 sekunder...
Svar
8
· Visningar
1 079
Senast: Tagliabue
·
Western ...tror jag att vi behöver. Jag har en crates full quarterbom (nån reiningmodell men kommer inte ihåg modellnamnet just nu) Den har typ...
Svar
7
· Visningar
1 791
Senast: Tussemaja
·
A
Western Någon som har testat dessa sadlarna? Åsikter om den? Finns det olika modeller eller är det en och samma modell? Hur ligger...
Svar
8
· Visningar
1 284
Senast: Apollo02
·
N
Hoppning Hej, jag är inte direkt erfaren vad det gäller tävlingar så därför skulle jag behöva lite tips om vad man ska tänka på när man rider en...
Svar
8
· Visningar
3 546
Senast: Chima
·
C
Hoppning Är i full färd med att köpa stövlar men behöver lite tips, så vad har ni för några? Själv tycker jag det är värsta djungeln och jag...
2
Svar
28
· Visningar
9 867
Senast: weasel_
·
Western Ni som har bett i den storleken, skicka gärna bild och berätta på vad för häst ni har det på. D-ring och stångbett. Har ett...
Svar
4
· Visningar
1 214
Senast: cowgirl81
·
Dressyr Vet någon om man får ha färgad tröja (med vit krage) på dressyrtävlingar? Har sett flera snygga tävlingströjor i funktionsmaterial i...
Svar
8
· Visningar
1 488
Senast: Cicci1088
·
Western Har tappat länken till videon på youtube till viden med kvinnlig westernryttare som rider ett program utan huvudlag. Vem är hon och är...
Svar
2
· Visningar
934
Senast: Netika
·
Western jag har ett Chetak Westernträns med skruvar.. problemet är att jag tappat en till tyglarna.. men hittar ingenstans man kan köpa.. Någon...
Svar
8
· Visningar
2 486
Senast: 4BarsRR
·
M
Dressyr Jag hade tänkt att börja tävla lite smått i dressyr och kan egentligen ingenting om dressyrtävlingar. Vad är det för skillnad på klubb...
Svar
13
· Visningar
2 523
C
Western Jag har länge funderat på att köpa en ny repgrimma eftersom att den jag använder nu är för stor för ponnyn min. Men vilket material är...
Svar
10
· Visningar
3 085
Senast: 4BarsRR
·
Western Jag sysslade med western för något år sedan, men lade det på hyllan och saker och ting verkar ha ändrat sedan dess, eller sortimentet...
Svar
1
· Visningar
915
Senast: Nethril
·
S
Hoppning Jag funderar på om jag ska skaffa mig en ungponny eller en storhäst och behöver lite råd om det. Jag är en ung vuxenryttare (21 år) som...
Svar
8
· Visningar
1 785
Senast: Showjumper
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Vilket är ert favoritgodis?

Hund, Katt, Andra Djur