Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Övr. Grenar Hej! Jag behöver lite hjälp. Jag kan i princip inget om galopp och nu har jag vunnit en VIP-dag på Täby i samband med Stockholm Cup...
Svar
5
· Visningar
1 434
Dressyr Om jag någon gång får råd så skulle jag vilja ha en Black Country Vinici Dressage är det någon som ridit i den?Vad är bra lr dåligt med den?
Svar
1
· Visningar
1 333
Senast: __Stilett__
·
D
Distans Som alla som sysslar med distans vet, så väcker ordet "utesluten" reaktioner i vår omvärld. När man säger, eller det skrivs, utesluten...
Svar
3
· Visningar
1 449
Senast: Desert_Wind
·
Hoppning Har ett fullblod som jag haft i 7 år och har tränat hoppning upp till 1.20 med han. Tävlat mycket men nu var det mer än 3 år sedan vi va...
Svar
8
· Visningar
2 276
S
Dressyr Nu lånade jag hem en sadel på prov idag, en Wintec Pro med contour block...syntetmocca varianten av en Bates Innova. Första sadel som...
Svar
15
· Visningar
4 479
Senast: __Stilett__
·
M
Dressyr Hej! Behöver ett snabbs svar ang. om man får tävla med "snea" sigbyglar eller om de brukar kallas "vinklade"??:laugh:
Svar
5
· Visningar
1 961
Senast: Magnum
·
Western Sitter hemma i regnet och har tittat på youtubefilmer idag och tänkte dra in fler personer i träsket;) Vad säjs om denna ritt...
2
Svar
27
· Visningar
2 869
Senast: djezima
·
Tävling Om det (bara) står i ryttarmeddelandet att man ska visa upp vaccinationsintyg och licens, måste man då visa det gröna kortet också...
Svar
9
· Visningar
1 638
Senast: Equilina
·
Western Jag vill bara dela med mig av den här videon, jag tyckte den var himla inspirerande! :love: Jag gillar verkligen hästens vändbarhet och...
Svar
2
· Visningar
937
Senast: lillaida
·
T
Hoppning Har en äldre häst som tävlat msv? Dottern har endast tävlat LC/ponny tidigare. Finns regler som hindrar detta ekipage att tävla på låg nivå?
Svar
7
· Visningar
1 243
Senast: gylle
·
Dressyr Nu har jag stött på det här kandaret för andra gången: Första gången på Valentina Truppas häst Eremo...
2
Svar
20
· Visningar
3 011
Senast: Seabaz
·
G
Trav Jag är mycket för Montélopp. Rör inte Montén! För ett antal år sen fick jag som sekreterare i Sundbyholms Amatör & B-tränarförening...
Svar
4
· Visningar
1 093
Senast: solros
·
Körning Jag har köpt en bröstsele till min häst från Bona. Det ingick ju såklart inga draglinor och fanns inte heller i affären där jag köpte...
Svar
2
· Visningar
850
Senast: Fia-Lina
·
Körning Jag vill starta 6-års kvalitéen med min körponny. Någon som gjort det någongång? Det står ingenting om ifall dressyren får vara körd...
Svar
1
· Visningar
1 249
Senast: agtatoon
·
Islandshäst Får man ha tre delat fullcheek (parer stänger) på lätt klass?
2
Svar
21
· Visningar
2 794
Senast: Pettsson
·
Trav Hejsan, Jag ska i dagarna provköra ett treårigt, ostartat sto. Om allt går väl och tycke uppstår, är chansen mycket stor att jag...
Svar
8
· Visningar
1 363
Senast: ghost
·
H
Dressyr Min 7-åring har helt under de senaste veckorna börjat kännas ovanligt tung och stel i handen och ganska nyligen såg jag bitmärken på...
Svar
5
· Visningar
3 238
Senast: em-pirre
·
Trav Jag har en 4-årig kallblods valack. Han har precis kommit igång efter att jag kastrerat honom. Han tappade allt innan jag kastrerade, så...
2
Svar
31
· Visningar
2 858
Senast: Russin8
·
Distans De visade ett reportage med Maria Hagman på svt sport i går kväll, går att se det här...
Svar
4
· Visningar
1 829
Senast: Madde71
·
Western Har ett arabsto på foder som alltid blivit westernriden,vilket har varit lite bökigt att lära om mig till. Att rida på lösa tyglar har...
Svar
12
· Visningar
2 126
Senast: Fibusen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka