Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

F
Islandshäst Hej. Jag vill ha tips på islandshästutbildningar, som helst är på island också :) Känner redan till hólar, men jag tänkte om det finns...
Svar
3
· Visningar
1 430
Senast: MalinPa
·
M
Islandshäst Jag ska snart tävla igen, men det var jättelänge sen jag tävlade nu så jag har glömt lite regler. Först och främst, hur långt spö får...
Svar
12
· Visningar
2 170
Senast: MalinPa
·
Islandshäst Jag är på jakt efter en ny sadel till min islandshäst. Igår testade jag en Draupnirsadel som jag tyckte var superskön, (men den var...
Svar
11
· Visningar
1 751
Senast: Nea86
·
Islandshäst Är det någon som har någon erfarenhet av denna sadeln? Mvh. Tina
Svar
3
· Visningar
2 009
Senast: tina_sj
·
L
Western Hej jag ska ganska snart tävla freestyle reining och vill gärna ha lite tips;) Har ganska många idéer Men dom som jag funderar mest på...
Svar
13
· Visningar
1 801
Senast: cowgirl73
·
Islandshäst Tittade lite i senaste Islandshäst-tidningen gällande avelsbedömningarna. Är intresserad av att avelsbedömma mitt ena sto. Men då jag är...
Svar
14
· Visningar
3 173
Senast: Skjøldur
·
K
Dressyr Jag behöver seriös hjälm hjälp! :) Jag vill börja tävla dressyr med min häst. Ska dessutom köpa ny hjälm då jag inte tycker min...
Svar
9
· Visningar
1 707
Senast: Snuffel
·
Fälttävlan ...det närmar sig med stormsteg, årets stora höjdpunkt :D Ser att det är många som vill vara med i TDB - hur kul som helst! :banana:
Svar
0
· Visningar
1 091
Senast: 8888
·
Distans Iläggen till mina paddar börjar bli ganska sunkiga. Jag kommer ihåg att det fanns tips på hur man gör rent dem på Torsions förra...
Svar
4
· Visningar
1 318
Trav kom inte på någon bra rubrik. Har en italensk märr och skulle vilja kolla upp hennes mammas andra avkommor osv, men hittar inte på...
Svar
8
· Visningar
1 220
Senast: jassica
·
Western Jag red western från att jag var 10 till 12 år gammal på ett litet russ som absolut inte kunde tänka sig något annat, hoppning och...
2
Svar
20
· Visningar
2 381
Senast: cowgirl73
·
M
Islandshäst Jag är vansinnigt frustrerad. Min ena tränare har lärt mig att från skritt göra en lååångsam övergång via en gångart mittimellan skritt...
Svar
14
· Visningar
3 283
Senast: maartinaa
·
Islandshäst Hej! jag håller på att köra in min islandshäst. Tycker ni man borde ha några benskydd eller något på hästen? Han är inte inriden än då...
Svar
5
· Visningar
1 243
Senast: maartinaa
·
Q
Körning Två detaljfrågor om vagnar. Den första gäller däck/hjul. Man kan på många modeller av rockarder välja mellan luftgummihjul och...
Svar
7
· Visningar
1 393
Senast: Tacitus
·
Western Ja ni ser rubriken. Vad är det för häst ni har? Ålder? Stam? Utbildningsnivå?
6 7 8
Svar
157
· Visningar
18 526
Senast: _FiA_
·
Körning Bokstäverna på en "vanlig ridbana" hittar jag, men på en 40x80, blir det då annorlunda eller är det bara att man inte brukar märka ut t...
Svar
2
· Visningar
1 743
Senast: grelots
·
Trav Vet att det fanns en sida där man kunde skriva in namnet och få upp ägarna. Men kan omöjligt hitta den nu. Någon som kan hjälpa mig med...
Svar
6
· Visningar
1 223
Senast: Pazuzu
·
Övr. Grenar Nån som ska Dit i morgon ?? Hej från Hambo
Svar
2
· Visningar
965
Senast: Hambo
·
C
Western Vem kommer? vilka klasser funderar ni på?
Svar
19
· Visningar
1 439
Senast: sthu
·
C
  • Låst
Dressyr Nu har jag gått bak jag vet inte hur långt och inte hittat någon tråd ang Rollkur. Min tidigare tråd blev ju plötsligt borttagen över en...
Svar
6
· Visningar
1 895
Senast: flashlight
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka