Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Hoppning Har en något het c ponny som kickar efter varje hinder. Varför gör han så? Går det att säga om det är av bus eller tex smärta? Hur...
Svar
5
· Visningar
2 138
Senast: Remix
·
Körning Jag håller på att städa i förrådet. I flera år har jag snubblat över gammal bråte och idag fick jag nog, nu skall det slängas! Bland...
2
Svar
21
· Visningar
2 809
D
Fälttävlan Är det någon som kan det här med lag-SM för ponnyer. Som jag har förstått har man ett lag på minst 4 ryttare, som startar över P80 och...
Svar
3
· Visningar
1 373
W
Hoppning Vi ska ha maskerad hoppning med temat disney, Finns det någon som har erfarenhet av detta? Gärna med bilder! Jag har funderat lite på...
Svar
1
· Visningar
1 256
Senast: Seabaz
·
Hoppning Hur gör man det? Ska inte starta tävlingen på söndagen och känner mig inte så sugen på att betala ytterligare 150:-/klass.
Svar
4
· Visningar
2 839
Senast: FadeAway
·
Övr. Grenar Eller hur man nu stavar det på Danska . 3 starthästar på Klampen 2 ska springa för de behöver ha " Lopp" i benen . Hoppas att Stingen...
Svar
9
· Visningar
1 214
Senast: Hambo
·
  • Låst
Islandshäst Någon som hoppar sin islandshäst? Tävlar eller tränar ni regelbundet? Har dom bra teknik? Lägg gärna upp bilder:) såg nu att jag...
Svar
1
· Visningar
947
Senast: Korven
·
Trav http://www.nrk.no/nyheter/norge/1.7304732 Nån som vet hur det gick för fuxen som rasa ihop först? :(
Svar
8
· Visningar
1 439
Senast: Messy
·
Övr. Grenar Stingen blev 2:a i dag Det blev en NosNos strid med Beluga, men Belugas näsborrar var Vidare än Stingens:crazy: Nu ser det ÄNTLIGEN ut...
Svar
7
· Visningar
1 223
H
Hoppning Hej där! Någon som har en liten hoppövning :bump: som gör att hästen blir lugnare, mjukare och lydigare? :) Jag hoppar från, 50cm-90cm...
Svar
5
· Visningar
1 863
Senast: Hoppgalen
·
Western Ni som är westernmänniskor.......har ni hatt till vardags också? Alltså även när ni inte rider? Hur ser det ut hemma hos er,,,,,är du...
2
Svar
35
· Visningar
8 925
Senast: JessicaM
·
Western Har inhandlat ny sadel och eftersom den har helt annan färg än den förra sadeln så behöver vi en ny uppsättning av tränings och...
Svar
7
· Visningar
1 227
Senast: Chex
·
Islandshäst hej där! jag satt och kollade igenom en massor av hemsidor häromdagen, och då fick jag syn på en sån fruktansvärt vacker hingst! Han...
Svar
12
· Visningar
2 268
Senast: Korven
·
T
Trav Jag ramla in i travbranchen på ett bananskal. Har aldrig haft det i tankarna. Jag hamn på ruta ett i livet och fick börja om. Då...
Svar
15
· Visningar
1 513
Senast: Maxkingen
·
P
Hoppning Hopptränade mycket när jag var yngre och har även tävlat lite, men när jag var 15år skulle jag hoppa trippelbarr och ramlade av (hästen...
Svar
8
· Visningar
1 538
F
Dressyr Kan man skriva ut domarprotokoll någon stans ifrån om man inte använder Equipe? Vi har KM med bara 11 starter och datorn med Equipe på...
Svar
3
· Visningar
1 873
Senast: pemma
·
Western Jag vet de finns hundra trådar därför tänkte jag hålla mig till att ha en tråd :D Så den här får väl vara min egen idé och bolltråd...
Svar
6
· Visningar
978
Senast: Eliza
·
Western Frågar någon som har regelboken i närheten eller rent av vet. Ska tävla två hästar till helgen och i några starter i samma klass. När...
Svar
10
· Visningar
1 619
Senast: Lenita
·
Hoppning Jag har kvalat upp min 6 åring till Avd A i 1M. Jag är en sån person som måste vara bombsäker på allt innan jag agerar så jag undrar nu...
Svar
5
· Visningar
1 249
Senast: Lady_S
·
Dressyr hjälp mig!, jag letar efter nya stövlar :) de får inte kosta för mkt( max 3000) ska rida både drssyr och hoppnig i dom så inga typ...
Svar
4
· Visningar
1 365
Senast: IdaPiida
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Annonsera mera hundar 2
  • Oseriös avel 2023