Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

S
Övr. Grenar Någon annan som ska gå steg 3 kursen i oktober :bump:
Svar
5
· Visningar
1 400
Q
Islandshäst Jag vet allvarligt talat inte om jag drömt det här eller om jag faktiskt läst om det någonstans. Är det en vedertagen metod att...
Svar
4
· Visningar
1 911
Senast: Pettsson
·
Q
Islandshäst Nu har jag stött på någonting som jag aldrig har hört talats om förut! Avelsboots - vad tusan är det? Ser ut som och "verkar" vara som...
Svar
2
· Visningar
1 341
Senast: Pettsson
·
A
Trav Ja, som rubriken säger.... Jag har börjat se mig om efter en lämplig ettåring och efter att ha kollat på ett par stycken så står jag...
2
Svar
23
· Visningar
3 258
Senast: Ayumi
·
Körning Någon som har erfarenhet av det märket, kvallite och så? :laugh:
Svar
11
· Visningar
1 581
Senast: agtatoon
·
Hoppning Eftersom jag inte är någon rutinerad hoppryttare så är jag ganska tom på idéer när det kommer till just hinder. Jag har en gammal...
Svar
1
· Visningar
1 042
Senast: Långnos
·
Western Det kommer att vara quarterrace på Täby Galopp den 10 oktober. Paint, appaloosa är oxå med. 400 meter sprinterlopp och det kommer att gå...
Svar
3
· Visningar
1 167
Senast: AMNG
·
Körning Vår fyråring har börjat sparka i vagnen när man pressa honom lite. Sist det hände var det iallafall rakt spår men det är otäckt om...
Svar
2
· Visningar
1 527
Senast: Gatsby
·
Islandshäst Har nu äntligen börjat rida mitt "nya" sto på allvar. Hon kom från Island för 1,5 år sen, var dräktig, gick med föl... men nuuu äntligen...
Svar
15
· Visningar
3 258
Senast: Minna86
·
Körning Har lite problem med hästen jag brukar köra ibland.Han har fått för sig en nonsens ide om att han ska stanna helt plötsligt,gärna där...
Svar
9
· Visningar
1 649
·
Dressyr Jag rider min och hästens första dressyrtävling på lördag (bara ridit ft-dressyr tidigare, vi är hoppare egentligen) och har en fråga...
Svar
9
· Visningar
1 427
Senast: Equilina
·
Körning Nu har jag letat igenom min parsele för att få reda på vilka som har tillverkat den och hittat - ingenting. :( Ni körfolk - var...
Svar
6
· Visningar
1 257
Senast: _L_
·
Fälttävlan Jeeeeezuuz vilken lång rubrik jag fick till. Hoppas vi kan hålla igång en tråd för oss som planerar att debutera i fälttävlan nästa år...
16 17 18
Svar
340
· Visningar
41 825
Senast: Novali01
·
P
Körning Hej! Jag är rätt grön i det här med körning och jag skulle behöva massa tips på övningar man kan göra i paddocken och ute på körturer i...
Svar
8
· Visningar
1 201
Senast: grelots
·
Trav Jag har börjar fundera lite smått på att betäcka mitt sto till våren. O börjar redan fundera ut lite på hingstval. Vill ha lite förslag...
Svar
7
· Visningar
1 069
Senast: giffan
·
Western Några bukisar som kommer dit? :D Lenita vet jag nog iaf ;) Några fler??? Jag kommer och tittar på, alldeles allena förmodligen...
2
Svar
38
· Visningar
2 571
Senast: JessicaM
·
Western Någon som med lite kreativitet kan ge tips på vilken frilla jag kan fixa till min häst? Snart är det tävling igen, och sen i våras har...
Svar
8
· Visningar
2 153
Senast: Kickis
·
H
Trav hej undrar hur mycket tillägg min shettis får om man anmäler henne till grundlag 3.35.0 hennes rekord är 3.00.8..
Svar
3
· Visningar
931
Senast: hermitage
·
K
Körning Jag ska dit i morgon och på söndag, maraton o precision! Fler som ska dit och titta?
Svar
8
· Visningar
2 885
·
Western Igår när jag tävlade min unghäst i trail at halter blev vi diskade. Av vad jag kan se på protokollet så var det för att vi inte ryggade...
Svar
5
· Visningar
1 431
Senast: Seabaz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Annonsera mera hundar 2
  • Oseriös avel 2023