Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Körning Wow vilket fynd jag har gjort idag. Gjorde en tripp till nyöppnade ridportaffären i min stad, och där var den! Globus bröstsele...
Svar
3
· Visningar
1 292
Senast: Vimsan
·
Övr. Grenar Jag är lite nyfiken på vilka här inne som avlar. Har era avkommor vunnit någonting? Vad har ni för ston?
Svar
7
· Visningar
1 719
Senast: theJohanna
·
Svar
1
· Visningar
1 221
Senast: Seabaz
·
Övr. Grenar Galopphäst som är en dålig förlorare! :D
2
Svar
28
· Visningar
3 678
Senast: Bowman
·
E
Dressyr Hej! Jag undrar varför man inte för ha t.e.x gummi-bett eller vanligt rakt-bettt på dressyr tävlingar? Det är ju inte direkt...
2 3
Svar
45
· Visningar
6 791
Senast: heartstring
·
V
Trav Hej! Är det någon som kan hjälpa mig att tyda dessa resultaten. och berätta vad som är normalvärden? B-Hb Hemoglobin 141 g/l...
Svar
2
· Visningar
1 964
Senast: Vinna
·
Trav Har en travis tjej på 3 år. Tränar på fint och har bra kondis. Har varit lite upp och ner under åren. Brunstar mycket och är "känslig"...
Svar
6
· Visningar
6 752
Senast: Mauthoria
·
Trav Nu behöver jag verkligen hjälp! Fick nyss ett brev från stc om ett godkännande av mina tävlingsfärger:) Men på registreringskortet visas...
Svar
16
· Visningar
2 791
Senast: satanic
·
Western Nu vill jag gärna ha förslag på aktiviteter som kan anordnas i klubben, både roliga, mer åt träningshållet samt förslag till...
Svar
1
· Visningar
840
Senast: Blekingecowgirl
·
Tävling Jag hörde någonstans att man kan bli avstängd från "riktiga" tävlingar om man är med på en liten tränings/skoj-tävling på ett privat...
2
Svar
32
· Visningar
5 413
Senast: neywaz
·
Western ...på traven! Pålle kan gå i sån underbar jog,för att öka,öka och öka. Jag hinner inte alltid förekomma honom med uppbromsning och...
Svar
7
· Visningar
1 176
Western Jag har en lång sadel, och av någon konstig anledning har jag skitsvårt att hitta oversize-pads? "Sc We" har, men inte mer än 2, och...
Svar
4
· Visningar
992
Senast: Mustang
·
Western Halloj! Är det nån som vet var man kan hitta info om vilka hästar VM-ryttarna har med till VM i Kentucky? I ridsport presenteras bara...
2
Svar
25
· Visningar
2 986
Senast: wrangler
·
Trav Är mest intresserad av två st stammar dvs 1. Lego-Lasse 603 - Inter 380 - Ponte 230 - Raketen 102 - Botajr 80 2. Lego-Lasse 603 -...
Svar
3
· Visningar
949
P
Dressyr Hej, Jag bor i England men flyttar till Sverige om nagra manader. Har aldrig ridit dressyr i Sverige och darmed har ingen aning om...
Svar
6
· Visningar
4 051
Senast: lizan
·
Fälttävlan Tänkte att vi kunde tipsa om P & C lite varstans i Sverige här i denna tråden. De jag känner till är: 5/4 Skönabäck, Skurup 30/4...
5 6 7
Svar
130
· Visningar
18 305
Senast: Undret
·
S
Western Hej alla ni som kan mer än mig :D :bow: Är på jakt efter en sadel till min kallblodsvalack. Har ingen aning om vilken "typ" han är...
Svar
1
· Visningar
925
Senast: gutenviks
·
Dressyr Hej! Jag undrar om nån här vet någon hemsida, bok, eller TR där man kan läsa om att klassa upp ponnyer för att få tävla dressyr i...
Svar
4
· Visningar
1 279
T
Islandshäst Jag har en hingst under inridning som föddes 07. men jag undrar om jag har tillstånd att betäcka med honom om han blup ligger på 100...
Svar
7
· Visningar
1 531
Senast: tina_sj
·
K
Western Fick ett hyggligt w-träns som dock behövde lite kärlek så jag trasslade isär tränset i atomer och gav det lite smörj... Det blev ju hur...
Svar
7
· Visningar
2 105
Senast: Seabaz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka