Pay & Cross tråden

Sv: Pay & Cross tråden

*kl*

Säfva ridklubb, en bit från Uppsala mot Enköping, har startfälttävlan 9/10. Både ponny och häst.

Länk till propositionen

(Å om jag hade en icke-halt häst - det där är precis den nivå jag hade velat rida, och på lagom avstånd... :cry: )

jag är så himla sugen på den!
hoppas bara jag kan få ledigt från jobbet den dagen... annars får jag väl satsa på våren ist. :)

Har försökt nå person där med info men du kanske vet? Vilka regler ang. stopp ska gälla i P and C? Och får man rida förbi hinder o ändå fortsätta även i Pay and Crossen.

Hej, sorry för sent svar. Jag läste frågan, var borta från buke en vecka och glömde bort det :o

Men jag messade Anne nyss och hon svarade att det var samma regler. De är nog inte så petiga hellre, det viktigaste är att alla får en trevlig och säker upplevelse :)

Men se till o anmäl (riktat till övriga intresserade förutom Nova såklart :D), det är väldigt få anmälda och risken finns att den blir inställd/byts ut mot en träning tyvärr :(

Då är vi två... men som alltid blir allt jag anmäler mig till inställt nu för tiden så det blir nog det här oxå :angel:

Ja så då är det tack vare dig som det är inställt nu då!:mad: Jag som verkligen verkligen hade velat åka...:cry:

Japp, Jag får väl ta min terrängträning innan Gärds på framhoppningen nu då :p

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka