Pay & Cross tråden

Sv: Pay & Cross tråden

"Glatt"? Illvilligt lät det mer som :devil: och dessutom på konstig dialekt som knappt går att förstå inte undra på att koncentrationen försvinner jag försökte ju tyda vad den lilla tomten gastade om :angel:

Nåväl som sagt om man inte svalt gröten än utan låter rä rä rä så ska man nog som sagt inte kasta sten....:angel::cool:

Connemara: Ja, vi Västgötar står stadigt på jorden o alla svenskar förstår vad vi säger, det är mer än de där halvdanskarna i Sydsverige kan skryta med!:devil:

Nåväl som sagt om man inte svalt gröten än utan låter rä rä rä så ska man nog som sagt inte kasta sten....:angel::cool:

Connemara: Ja, vi Västgötar står stadigt på jorden o alla svenskar förstår vad vi säger, det är mer än de där halvdanskarna i Sydsverige kan skryta med!:devil:

Jag håller helt med! Jag ska aldrig anamma den där jäkla skånskan, om jag så bor där resten av mitt liv :p

Tack för tipset!
Nu har jag anmält mig o Selene till 90 :)

Bor du i närheten? Det stod där att man kunde ange önskemål för starttid...kanske går att lösa?

Tack för tipset!
Nu har jag anmält mig o Selene till 90 :)

Bor du i närheten? Det stod där att man kunde ange önskemål för starttid...kanske går att lösa?

Gjorde faktiskt så nu att jag anmälde mig och skrev att jag ville ha så sen starttid som möjligt.. Har lugnat ner sig på jobbet så det ska förhoppningsvis lösa sig. Känns som jag kan behöva P&C i ryggen eftersom jag och Dansa är anmälda till 90-klassen i Mantorp!

Jag och mitt 5-åriga halvblodssto ska vara med i Mantorp. Jag råkade missa anmälningstiden med 3 timmar för egentligen skulle jag inte kunnat vara med då de hade lagt KM:et dagen efter, och jag ville inte vara sa elak så jag lät henne tävla två dagar i rad. Det är hon inte riktigt i kondis för än efter sommarvilan. Men hade tur så att efteranmälning gick att lösa : ). Men vi ska alltså starta vår första Pay and Cross, 90 cm, så vi får se hur det går. Tänkte passa på att ta fälttävlansmärket också eftersom jag bara har det på ponny sedan innan. Ska bli riktigt kul!

SLD: Om du rider så sent i 90-klassen som möjligt är det inte helt omöjligt att vi är i samma grupp då ^^. Jag rider i sista gruppen i 90 cm, alltså 16.00.

SLD: Om du rider så sent i 90-klassen som möjligt är det inte helt omöjligt att vi är i samma grupp då ^^. Jag rider i sista gruppen i 90 cm, alltså 16.00.

Det gör vi då, trevligt! Jag har hästen med det längsta namnet i den gruppen :p och står först i gruppen på listan!

Jag misstänkte nästan att det var du. Jag står sist i gruppen eftersom jag är efteranmäld. Så Kimbi är min donna det. En stooor fux med vita ben och bred bläs. Vi ses där och lycka till : )

kl

Puttar upp!
Nån som har pejl på ytterligare P&C under hösten? Eller startfälttävlan etc...
Dela med er isf.
:)

Hajjernas Mästerskap söndag den 10 oktober i Fullestad, Vårgårda. 70, 80 eller 90 klass. Idealtid och stilbedömning. Propp på hemsidan :)

Har försökt nå person där med info men du kanske vet? Vilka regler ang. stopp ska gälla i P and C? Och får man rida förbi hinder o ändå fortsätta även i Pay and Crossen.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka