Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav Hej , japp, jag funderar på att skola om mej delvis till monté... men nu till saken, häst,5 år , endast tömkörd.. STAMMEN: Far...
2
Svar
38
· Visningar
3 887
S
  • Låst
Islandshäst Jag vet inte om det finns en till tråd om detta! Jag ska klippa min häst på fredag (han får världens vinterpäls) men jag skulle vilja...
Svar
1
· Visningar
1 098
Senast: Boj
·
Islandshäst ... att man inte kan rida dressyr på sin islandshäst. Kan vara trevliga människor för övrigt, men fattar inte varför det ska vara så...
Svar
17
· Visningar
2 387
Fälttävlan Vilket dressyrprogram kommer arrangören slutligen bestämma sej för? Det som står i propositionen för lag-klassen eller det som står i...
3 4 5
Svar
84
· Visningar
14 256
Senast: mammaBerg
·
Tävling Tiden går tydligen fort fast man tycker det går långsamt. :p Nästa år är det dags för min lilla bebis att debutera på tävlingsbanorna...
Svar
8
· Visningar
2 719
Senast: Habina
·
Fälttävlan Vi ska dit, dottern ska lufta två kusar.. Blir väl sista för säsongen om inte det går helt galet, vi har ju DK att snyfta iväg till om...
2 3
Svar
41
· Visningar
5 200
Senast: fio
·
Dressyr jag har en väldigt bred kort häst, inte fet utan breda revben, sadeln är extra vid. själv är jag inte extremt bredhöftad men inte...
Svar
8
· Visningar
1 883
Senast: flashlight
·
Distans Stort tack till arrangören, funktionärer och alla inblandade till en otroligt trevlig tävlingsdag på Fjällnora! Jeanette o Jacob
Svar
6
· Visningar
1 782
Senast: perscar
·
Trav Har precis köpt en beg. speed som jag är jättenöjd med. Men problemet är att det är en äldre modell och den såldes utan själva...
Svar
2
· Visningar
1 048
Senast: Blackberry
·
Trav Känns sådär måste jag säga när man går men en dräktig märr vars unge man tänkt sälja :crazy: Hur sjutton ska det här vändas?
2
Svar
32
· Visningar
2 744
Senast: Mauthoria
·
I
Islandshäst Jag håller på att renovera mitt stall för att hyra ut platser. Vad jag är nyfiken på är hur mycket hö era hästar äter. Likaså hur mycket...
2 3
Svar
47
· Visningar
9 678
Senast: cowgirl73
·
F
Distans Hej. Jag har länge varit intresserad av distansridning... å tänkte nu prova på det...jag är väldigt ny på området... så jag har lite...
Svar
18
· Visningar
2 453
Senast: limona
·
Distans Har kollat gamla trådar med inte riktigt hittat det jag sökt.. Vi är i full gång att starta upp någon slags distansförening här uppe...
Svar
6
· Visningar
1 956
Dressyr Varför är det så? Läste inne på en sida som samlat "allt" om hopp och dressyrtävlan att inom dressyren så kvalar man till regional MSV...
Svar
2
· Visningar
1 417
Senast: -Remont-
·
Trav Japp, nu är det dags! Ena kallblodet ska kvala;) Har inte hållit på med trav på en herrans massa år och då var det inte jag som...
Svar
18
· Visningar
1 930
Senast: ghost
·
Övr. Grenar Någon som vet om loca fortfarande syr? Jag var inne på Ung galopp och hittade någon e-postadress där men fick tillbaka mitt mail och...
Svar
3
· Visningar
1 313
Senast: Bowman
·
Western Frågan är rätt enkel, vad kan jag göra under kommande vinter (oktober-mars) för att utveckla denna 2åring för dess avelsändamål? Jag har...
2
Svar
28
· Visningar
2 887
Senast: _Erik_
·
A
Övr. Grenar Just nu är det för få anmälda till Steg 1 på Jägersro den 2-3 oktober. Det behövs 15 anmälda för att kursen ska bli av. Är det någon...
Svar
4
· Visningar
1 143
Senast: Bowman
·
N
Trav Hej!!! Skulle va roligt att få veta lite mer om denna fantastiska hingst. Har sätt honom en gång på Åby Travbana. Tycker han ser...
Svar
10
· Visningar
1 828
Senast: nellie86
·
Distans En töntig fråga: Ser det dumt ut att ha svarta distansstigbyglar (typ EZ-ride) till brun sadel? Någon som har det så? :crazy:
Svar
8
· Visningar
2 055
Senast: perscar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Storlek röd Kong?
  • Liten fodertunna?