Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Islandshäst Någon som vet om Wintec sadlar är något att ha? Speciellt islandssadlarna då...?:)
Svar
7
· Visningar
4 431
Senast: Geronimo
·
Övr. Grenar Jag gick med i ett konsortium för 1 månad sedan, som en kul grej ! Hästen kvalade för en vecka sedan, det såg väl inte allt för ljust...
Svar
12
· Visningar
1 289
Islandshäst Min häst är nu 4 år, ja snart 4 år och 5 månader. Jag red in honom när han var 3,5 sedan fick han en lång vintervila. Denna säsongen har...
Svar
7
· Visningar
1 723
K
Hoppning Hej! Jag har ett halvblods sto på 14år. Hon är välutbildad och tävlad upp till 120 i hoppning. Hon älskar att hoppa bjuder på...
Svar
9
· Visningar
1 464
Senast: Vita_N_6520
·
Dressyr Är det någon som har koll på vad de utländska toppryttarna rider i för sadlar? Det kanske är någon här som arbetat utomlands eller på...
Svar
8
· Visningar
2 489
Senast: Elaine
·
Hoppning Kan nån vara snäll att förklara lite mer av vad detta betyder :) vet vad Bed A innebär men när det står på detta viset ? :) Är det med...
Svar
2
· Visningar
1 342
Senast: Anyo
·
Trav HovR finner det inte ställt bortom rimlig tvivel att ÅS uppmanat sina anställda att använda elpåfösare och friar därför ÅS.
Svar
19
· Visningar
2 676
Senast: Maxkingen
·
Hoppning Ja har ju kvalat upp min 6 åriga häst till avd A upp tom 1m. Så på söndag ska jag starta 95 Bed A:0/A:0 två faser. Ingen ny startsignal...
Svar
7
· Visningar
1 465
Senast: Anyo
·
E
Körning Hej! :banana: Jag har plötsligt fått ett 'ryck'. Jag vill helt plötsligt lära mig köra häst & vagn :angel: Så jag har alltså ett...
Svar
5
· Visningar
4 146
Senast: Parfym
·
N
Övr. Grenar Hej Någon som vet vad som hänt med Smart Enough, han har inte startat på länge och står inte listad hos någon tränare..:confused:
Svar
4
· Visningar
1 342
Senast: NikkiSixx
·
Tävling Tänkte på en sak häromdagen,Jordbruksverket har ju inför en ny regel som innebär att alla tävlingsboxar måste saneras efter varje häst...
2
Svar
20
· Visningar
3 641
Senast: Snowball
·
Övr. Grenar Min dotter som är ponnyjockey sedan flera år har sedan c:a ett år problem med knäna. Det har succesivt blivit sämre (dvs visar sig...
Svar
7
· Visningar
2 020
  • Låst
Western Sitter å dregglar över massa bilder men vill se meeeeer. Lägger upp en tråd här där jag vill se härliga höstbilder eller ovisade andra...
Svar
4
· Visningar
1 973
Senast: gern
·
Islandshäst Hej alla som håller till i västra norrbotten! Hur ser det ut där med islandshästar? Har varit en del vid kusten, det finns en hel del...
Svar
17
· Visningar
7 959
Övr. Grenar I dagens moderna värld där alla kan köpa billiga ländtäcken verkar det vara en bortglömd konst att vika ett hästtäcke rätt för att kunna...
2
Svar
25
· Visningar
5 597
Senast: Bowman
·
Dressyr Dressyrhästar är ju kända för att vara lite mer på tårna än andra. Drar en parallell till att de kanske har lättare att få spänningar i...
Svar
15
· Visningar
1 989
Tävling Hur lång tid är det karens på vaccination för o få tävla lokalt? nån sa sju dar och nån sa fem så är lite osäker. Blev helt plötsligt så...
Svar
4
· Visningar
1 668
Senast: Seabaz
·
Trav Jag har en 4-årig kallblodstravare (för er som inte läst mina hjälp trådar förut;)) som jag haft lite problem med. Det har varit bett...
Svar
16
· Visningar
1 312
Senast: juvelen
·
S
Körning Hejsan! Jag har en armésele hängandes här ute som jag använde på min fjordvalack jag hade innan. Nu har jag bestämt mig för att...
Svar
5
· Visningar
1 865
Senast: nordtravare
·
B
Körning Vet någon vad den delen kallas som jag tänker borde heta rockardpåse? En form av "galon"-påse runt "bendelen" på rockarden?
Svar
4
· Visningar
1 176
Senast: B-uke
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Senast tagna bilden XVI