Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Islandshäst Hur mkt foder och när börjar ni ge era unghästar det? Vad isåfall? Eller endast ett bra grovfoder? Hur ofta verkas dom som...
Svar
16
· Visningar
2 492
M
Dressyr Ska rida en lättare klubbclearround på söndag. De sa att man inte behövde vara tävlingsklädd när jag frågade om TR gällde, men jag...
Svar
3
· Visningar
1 363
Senast: Laivine
·
Fälttävlan Måste vi ju ha en :) Särskilt nu när det inte sänds på Tv :mad: aicha är på plats vet jag iallafall och någon mer om jag inte minns...
10 11 12
Svar
236
· Visningar
25 688
Tävling Det slog mig nyss att det borde ju gå att miljöträna ljudet på en tävling genom att spela upp ljud från en tävling, träning...
Svar
1
· Visningar
896
Senast: Popcorn
·
Q
Islandshäst Förra numret av Islandshästens omslag är ju ganska omtalat vad jag förstått. I senaste numret kommenterar redaktören att hästen är...
Svar
12
· Visningar
1 937
Senast: Lobelia
·
Islandshäst Vad är det för skillnad på färgen fux och eldfux? Eller få jag kalla min glödröda islänning för eldfux för att jag tycker att han har en...
Svar
11
· Visningar
2 299
Senast: Pettsson
·
Hoppning Jag erkänner, är dålig på detta med avstånd. Så nu ropar jag på hjälp. Älgjakten pågår för fullt, och nu vill jag variera mig på...
Svar
2
· Visningar
1 840
Senast: movi
·
Dressyr Jag skulle som rubriken säger vilja veta vad ni dressyrare ;):D tycker om Veredus Piaffe Evo Xflex skydden! :laugh: Detta skall ju...
Svar
5
· Visningar
1 583
Senast: Ilini
·
Western Kan någon med mer erfarenhet ge mig råd om en unghäst som jag hjälper till att rida in. Han är 5 år men har bara blivit riden ca 30...
Svar
11
· Visningar
1 722
Senast: trailtokan
·
Western Satt och kollade på Reining igår och blev såklart djupt imponerad. Men det ser ju också ganska brutalt ut, med alla stopp och spinnar...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 722
Senast: TDJ
·
Övr. Grenar Missade för några torsdagar sen tv 4 sporten, där de skulle berätta mer om detta obesegrade sto som nu tävlat färdigt. Tyvärr minns jag...
Svar
8
· Visningar
1 454
Senast: fisloppan
·
E
Hoppning Jag undrar hur många startnummer generellt innan din start som man brukar få komma in på framhoppning? Vad man kan räkna med osv.
Svar
6
· Visningar
1 364
Senast: annnaa
·
Dressyr En riktigt dum fråga, känns som jag borde veta men det gör jag faktiskt inte. Det här med plastrong på tävling. Det är ju snyggt och...
2
Svar
24
· Visningar
4 796
Dressyr Hej! Jag är på g att sätta igång min femåring, har mest ridit honom i galoppsadel innan men nu när vi ska börja med dressyr "på...
Svar
11
· Visningar
1 476
Senast: Apollo 13
·
Islandshäst Har en liten fundering hur Ni andra gjort efter att Ni har ramlat av Er häst! Jag har en rädsla som jag inte riktigt blir av med och det...
Svar
19
· Visningar
2 692
Senast: Ronjapegasus
·
A
Trav Dessa 8 fina kallblod blev idag godkända för avel: * B.W.Gulliver 4 år e. Lome Kongen ue. Järvsöfaks * Grei Sol 4 år e. Aldermarin ue...
Svar
19
· Visningar
4 581
Senast: enjoyable
·
V
Western Hejsan! Är det någon som har koll på om det finns några speciella märken och modeller som passar ganska överbyggda och mycket breda...
Svar
1
· Visningar
1 592
Senast: Fozzie
·
Distans Hej, undrar om det är några här som rider kallblod? Är väldigt sugen på att starta min nordsvensk när han är i lite bättre kondition...
Svar
4
· Visningar
2 500
Senast: jinx
·
G
Western Undrar om det finns nån i Stockholm/Södermanlands trakten som har tränat för Klaus Ferdinand Hempfling som man själv skulle kunna träna...
Svar
2
· Visningar
1 035
Senast: kenneth
·
Dressyr Det står i TR att uppklassning bestäms för varje kalenderår. Vad betyder det? Att om man samlat ihop 80 p under året så blir man...
Svar
1
· Visningar
713
Senast: Anna-panna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka