Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

I
Körning Hur ser det ut i eran selkammare? Har ni smarta lösningar på hur man hänger tex lokselarna på bästa snyggast sätt. Släng in en hel drös...
Svar
10
· Visningar
7 921
E
Western Hej, har några frågor som jag hoppas folk har svar på:) 1. Blir det ungefär samma princip att rida i repgrimma som bosal? Inverkar...
Svar
13
· Visningar
3 017
Senast: Fiador
·
J
Trav Halloj! Är det ngn som vet hur/var man kan få fram "gamla" travbilder?Har en fd travare som jag skulle vilja se/ha bilder på när han...
Svar
8
· Visningar
3 380
Senast: Mathilda_juelTimon
·
Islandshäst Hej! Min ena häst är 19 år och i hans yngre dagar (ca 12 år) var vi ute på många tävlingar/kurser och läger. Men nu saknar jag...
2
Svar
39
· Visningar
5 407
Senast: yvobos
·
S
Islandshäst Någon som har någon avkomma efter honom? Hur verkar de lynnes mässigt och gångartsmässigt? Skulle gärna vilja veta mer, gärna bilder!:)
2
Svar
37
· Visningar
6 325
Senast: Muninn
·
Western Ja, som rubriken lyder: Jag har insett efter en vinter att det inte funkar att använda bootsen på vintern - försöker sig hästen på...
Svar
8
· Visningar
1 264
Senast: Bismark
·
L
Trav Var inne på travsport.se och har alltid undrar vad detta betyder :confused: Avelsindex Inavelskoeff Vad betyder det...
2
Svar
23
· Visningar
3 300
Senast: Lillan09
·
Övr. Grenar Nu tycker jag att den här sidan börjar bli lite tråkig så nu får vi skratta åt varandras olycka.. :devil: Vad för klantigt/dumt/pinsamt...
Svar
16
· Visningar
2 594
Senast: Bowman
·
Islandshäst Hej, Funderar på att köpa en Barefoot Atlanta strl 1 till min islandhäst. Är det någon som har en Barefoot sadel? Om ja, vad...
2 3
Svar
45
· Visningar
10 264
Senast: videnlis
·
Islandshäst Har jag fel när jag tycker att jag ser de flesta islandsryttare överböja sina hästar, när de är ute efter ställning? När jag gått på...
2
Svar
26
· Visningar
3 885
Senast: cristobal
·
Dressyr Kan någon hjälpa mig att tyda detta ; X–E Därefter halvcirkel till vänster med 10 m diameter Ska bågen vara 10m eller 5m ? Det är...
Svar
5
· Visningar
1 320
Senast: PrinceFair
·
N
Hoppning Jag ska tävla KM fast för ridskoleponnysar på söndag och de har satt ut stilbedömning på omhoppningen. Hur rider man den på bästa sätt...
Svar
2
· Visningar
1 081
Senast: Neah
·
Fälttävlan Någon mer än jag som ska till Tågarp? Själv ska jag starta 100-klass och ska försöka rida felfritt i hoppning och terräng och om vi...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
9 062
Senast: Hunter
·
Western Hej jag är helt borta på den här avdelningen! Men har en stallkommpis som letar stång till sin ponny och hon hittar verkligen ingen...
Svar
3
· Visningar
1 126
Dressyr Dagens I-landsproblem.. Jag kan inte välja vilka ridstövlar jag ska köpa.. ;) Cavallo Grand prix eller Königs Grandgester? Vilka...
Svar
6
· Visningar
2 658
Senast: Gabriol
·
Trav Blev sugen att prova neoprenen för att slippa blöta och kalla händer. Någon som har dom eller provat?
Svar
4
· Visningar
1 360
Senast: satanic
·
I
Islandshäst Får man ha bomlös sadel när man tävlar Islandshäst?
Svar
1
· Visningar
910
Senast: Mursten
·
S
Distans Nån som vet vad som togs upp eller bestämdes i helgen på distriktsgrenledarträffen? Vore kul att veta!
Svar
4
· Visningar
1 628
Senast: Habina
·
E
Distans Någon som vet hur det gick för de svenska ekipagen?
Svar
6
· Visningar
1 585
Western Någon som har den där länken på häst+ryttare där man kan kolla olika färgkombinationer? :)
Svar
4
· Visningar
1 174
Senast: Seabaz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Extremt het häst