Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
*kl*
Nu har jag inte varit inne och skrivit på ett tag igen Har ju hänt massor här, Elin vann Breeders, VM är igång och Nova är i alla trådar som vanligt...
Jag var i alla fall i Tågarp, två hästar - Eve och Räpan
Inledde starkt med sk "dressyr" eller uppvisning i istadighet med Eve
Förvänd galopp
Ni ser på bilderna de ABSOLUT livsfarliga brädorna utanför dressyrstaketet vilket gjorde det mer eller mindre omöjligt att utföra ett program, två felridningar och två ettor i protokollet...
Varav en bukeryttare i hoppningen... måste säga att jag var grymt impad över att hon satt kvar som den höll på
Hon ser ut som hon säger Wtf
Eveline, Eveline... ge henne till mig i en månad så kan du nog rida dressyr på henne sedan
Om någon har en idé hur man ska göra mer än att fortsätta tills hon lär sig, så berätta gärna. Jag är beredd att testa det mesta... Hon beter sig nämligen sådär, inte bara på tävling, utan så fort något inte passar.
Men kul terräng å bra ställe, dit åker vi igen, och hoppas på annan dressyrdomare!!!
Eller så filmar vi bara ett pass hemma där hon går som en dröm och ger domaren filmen bara...
Tjejen vet precis när det är tävling eller träning. Men denna gången blev jag neddömd, har visat filmen för flera som tycker det är helt fel.
Ja jisses frid vad käck hon är lilla Räpan! "Släpp mig Matte jag kan SJÄLV!!!!"
Men Eve hänger löst förstår jag...
Eller också övar du dressyr/lydnad så din häst lyder dig oavsett var du befinner dig....
Känns riktigt bra med Räpan Nu börjar det lossna och jag behöver inte hjälpa till så mkt längre utan kan åka med på henne också!
Den där apan Eve är inte direkt favoriten just nu. Fast han som satt som speaker i terrängen gillade hästen lät det som, han såg ju inte dressyren...
Det var Lasse C
Hunter: Du ska inte åka häst du ska RIDA, vi har ju försökt trimma in detta i ditt huvud nu hela säsongen....
Räpan ser iaf ut som GULD, hon flyter ju fram så det ser plätt lätt ut, 100-debut nästa år?
"För att vinna skulle Fio behövt vara under 40 i dressyren.
Att hon sen fick stanna före spetsen pga ryttare på marken och lös häst på banan"
Då såg jag dig! Jag stod precis bredvid spetsen när hon som var före dig ramlade över spetsen och hästen kom lös. Måste fråga: hur blev det med din tid? Du frågade funktionären hörde jag, men du fick inget svar (vad jag vet). Hur gör man/de i ett sånt läge när man måste vänta? Hur vet man att man får "rätt tid" när något sånt händer?