Sv: Tågarp

Insåg nu att om du startade två före mig så¨var det dig jag tittade på innan jag red det sista innan min dressyrstart. Tyckte det såg så fint ut, inte alls i närheten av de straffen du fick... Kommer envist framhålla att domaren va tuff!! Va slog hon ner på hos dig??

Insåg nu att om du startade två före mig så¨var det dig jag tittade på innan jag red det sista innan min dressyrstart. Tyckte det såg så fint ut, inte alls i närheten av de straffen du fick... Kommer envist framhålla att domaren va tuff!! Va slog hon ner på hos dig??

Domaren gillade nog inte fullblodshästar :cool:
Hon "slog inte ner" på något det var det som var så konstigt:confused:
Hon skrev i sitt eget omdöme "där nere" lydig och lösgjord men jag fick ändå bara 5or och 6or. Men ingen förklaring. Så jag vet inte vad det var som var dåligt. Tyckte själv att det var ett hyggligt program, gissade på
61%, hade för dåligt tryck för att få högre men någonstans kring de procenten hade jag väntat mig.

Synd att du ser det så, jag e bara missnöjd med hoppningen (läs:min ridning i hoppningen)

Nä nä jag lägger inga egna värderingar på ditt resultat.
Jag skrev "Tråkigt att den sista starten för året inte blev lyckad" för att du tidigare hade skrivit

Kan ju bara svara för mitt eget resultat, som var vårt sämsta under karriären...!;)

Det var i all välmening. Inte någon värdering från min sida. Även om det kanske lät så.

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
531
Senast: Mli
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter På lördag startar första klassen i ridsport-OS 2024. Till skillnad från de andra grenarna, som går inne i Paris, kommer hoppning...
Svar
0
· Visningar
613
Senast: Gunnar
·
Tävling Hej! Jag skulle behöva hjälp med att tyda TR dressyr... blir inte klok hur mycket jag än läser. Jag är 30 år gammal o rider ponny, har...
Svar
11
· Visningar
2 395
Senast: hhere
·
  • Artikel Artikel
Radannons Bevaka ridsporten som ung journalist! Är du en ungdom 13-25 år som är fascinerad av ridsporten och trivs framför och bakom kameran...
Svar
0
· Visningar
640

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka