Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Islandshäst Någon som har en? Vad för någon har ni isåfall?:)
Svar
6
· Visningar
3 162
Senast: Remix
·
M
Hoppning Hejsan! Min medryttarhäst och jag lite problem vid hoppningen. Hon är en 10-årig arab som förut har gillat att hoppa. Men nu går det...
Svar
8
· Visningar
1 269
Senast: tinissen
·
L
Islandshäst Hittade ingen tidigare tråd med något svar så skapar en ny, Har varit o ringt till jordbruksverket och endel andra ställen, hamnat...
Svar
6
· Visningar
4 484
Senast: Kilauea
·
C
Övr. Grenar Jag vill veta ALLT om hubertusjakter! Ska skriva om det i skolan, men jag hittar knappt någon fakta om det alls. Hur brukar det gå...
Svar
4
· Visningar
2 086
Senast: Mirra2
·
E
Körning Hej. Jag kör en shettis på 12 år. Hon är tävlad hos förra ägaren & väldigt lugn, trafiksäker m.m. Min fråga är; Är det någon som...
Svar
1
· Visningar
886
Senast: agtatoon
·
Fälttävlan Såg precis att uttagningarna kommit in. Läs HÄR. Någon som ska dit? :)
Svar
8
· Visningar
2 362
Senast: PrinceFair
·
M
Trav Börjar bli nervös inför vårt första kval. Har sysslat med ridhästar i över 20 år men inom travet är jag nybörjare. Men nu så ska min...
Svar
7
· Visningar
1 469
Senast: oki
·
Dressyr Finns ju hur många olika sorter som helst egentligen. Vad har ni för stigbyglar på er dressyrsadel? Är det säkerhetsstigbyglar...
2 3
Svar
41
· Visningar
6 727
Senast: blayenka
·
Distans Satt förut och tittade på Örebro distriktets hemsida och gick in på "Pay&Jump-Ride-Drive". Då stog det där att dom anordnar en Träning...
Svar
14
· Visningar
2 525
Senast: elarn
·
M
Hoppning hejsan ny här men hoppas få lite hjälp jag behöver lite råd om betet jag vet inte vad som kan funka på min häst men jag har provat ett...
Svar
8
· Visningar
1 693
Senast: Swish
·
Distans Jag är på sadeljakt å tittar därför lite extra noga på sadlarna på de distansbilder som ligger ute på nätet. Hittade denna å tycker den...
Svar
7
· Visningar
2 003
Senast: cano
·
Islandshäst Håller på att titta på tömkörningsutrustning till våra islandshästar och har fastnat för Anders Erikssons däckel hos Tärnsjö garveri. Nu...
Svar
6
· Visningar
2 099
Senast: Eilífur
·
H
Trav hej kan man ha både pullburk och käkremen så man kan ha checken i käkremmen?
Svar
11
· Visningar
2 926
Senast: Nominous
·
J
Tävling Hej, Har försökt hitta svaret i tråden "Licens och grönt kort" men hittade inte svaret sen försökte jag lägga in frågan i den tråden...
Svar
4
· Visningar
1 649
Senast: agtatoon
·
C
Western Jag är en medelmåttig ryttare. Men jag vill komma långt.Iaf så långt som det är möjligt för mej. Har ett arabsto som jag ägt i snart tre...
2
Svar
28
· Visningar
3 764
Senast: Royalsuccess
·
Dressyr Har ni haft en häst som "lägger av" (blir slö/ seg/ långsam) på träning och/ eller tävling och som ni har lyckats "bota". Hur gjorde...
Svar
5
· Visningar
2 297
Senast: Skugga
·
Körning Ja ännu är det en bit kvar men tiden går fort. Planen är att jag ska tävla min fjording i körning för första gången på körtävlingarna i...
Svar
13
· Visningar
1 992
Senast: Efwa
·
Q
Islandshäst Läste i en annan tråd att vissa linjer verkar vara mer utsatta för eksem än andra. Jag blev/är oerhört nyfiken på att få veta mer om...
2
Svar
24
· Visningar
3 941
Senast: qrumelur
·
S
Distans Skulle det kunna fungera lika bra som renskinn? Eller vad är skillnaden egentligen?
Svar
2
· Visningar
1 608
Senast: salander
·
T
Hoppning Om en häst är max 150cm hög kan man tävla den som d-ponny då på något sätt? :) :confused:
Svar
2
· Visningar
1 167

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka