Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

W
Fälttävlan Sett att det ska vara talanginventering i Mantorp och i Hofors, vilka ska dit ? Det var ju inte med så lång framförhållning, inte nu...
Svar
0
· Visningar
1 138
Senast: Waterstock
·
Övr. Grenar "Råkade" köpa en sadel i svart lack till dottern. Den var så snygg! Men jag är lite orolig att den ska vara svår att hålla snygg eller...
Svar
6
· Visningar
1 654
Senast: Bowman
·
Dressyr Jag lyckas inte komma åt TR på nätet, det stängs bara ner så fort jag försöker så jag ser om ngn här vet. Måste man ha stövlar när man...
Svar
7
· Visningar
1 141
Senast: Anyo
·
P
Fälttävlan Vilken hjälm lämpar sig bäst i Terrängen?:)
Svar
11
· Visningar
2 734
Senast: henkko
·
C
Hoppning Det året man fyller 18 år och inte får tävla ponny längre i hoppning Avd A,kan man då tävla sin ponny på hästtävling istället för...
Svar
11
· Visningar
1 827
Senast: Pinto
·
Dressyr Jag kämpar med en sjuk prestationsångest! Som bara bara bara kommer från press från mig själv... I helgen red jag och unghästen vår...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 465
Senast: ajax85
·
Trav Kriterieauktionen bevisade väl bara vad vi hela tiden vetat. Sporten har hamnat i en akut kris. Hur ska vi komma ur den? Eller är...
Svar
6
· Visningar
1 422
Hoppning Om man åker på en tävling med kanske 2 hästar och det är lite tight om tid mellan starterna, får man då ha med sin medhjälpare att rida...
Svar
10
· Visningar
1 603
F
Fälttävlan Spännande för våra ryttare som hoppas på OS-kval nu i helgen:laugh::bump: Men inga resultat från dagens dressyr. Någon som vet...
Svar
8
· Visningar
1 679
Senast: fio
·
Islandshäst Jaha, Har varit på Hästauktion i dag . Kunde naturligtvis inte låta bli att bjuda . Så nu är flocken utökad med en 4-årig valack...
2
Svar
20
· Visningar
3 064
Senast: Loki
·
Western Hej! Vet att det här kan låta hur dumt som helst. Men jag är trött på att behöva säga att "Ja, det känns rätt helt enkelt!" Jag är...
2
Svar
34
· Visningar
3 905
Senast: CeciliaT
·
Dressyr Tänkte trimma lite skolor nu när tävlingsäsongen börjar lida mot sitt slut. Öppna går alldeles utmärkt och jag kan succesivt kräva...
2
Svar
20
· Visningar
3 920
Hoppning Hej! Har en c-ponny jag tävlat med i upp till LA hoppning. Hade velat komma längre upp i klasserna, vilket vi kan om det bara inte...
Svar
7
· Visningar
3 313
Senast: Sickan
·
Övr. Grenar Vid ponnylöp på Täby kommer alla med transporter och man uppmanas att parkera på grusplanen, vilket ungefär hälften gör. De övriga...
Svar
1
· Visningar
1 182
Senast: QRST
·
Western Ja som frågan lyder Hur tränar man sin kuse att gå på lång tygel i alla gångarter? Vad gör ni när hästen börjar öka utav sig självt...
Svar
4
· Visningar
1 366
Senast: B070715
·
Islandshäst Hej! Jag undrar om en islandshäst som inte är högre än 130 cm i mankhöjd är för liten för en person som är ca 170 cm lång? Det kan ju...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
13 661
Senast: Lobelia
·
C
Tävling Jag håller på att göra en enkät som vi ska ha på våra tävlingar i klubben för att de tävlande ska få en chans att tycka till om oss och...
Svar
3
· Visningar
1 326
Senast: mamman
·
Trav För att tävla på regional tävling och uppåt i Sverige måste alla hästar och ponnyer ha licens. Hästen/ponnyn måste före inbetalning...
Svar
4
· Visningar
1 257
Senast: juvelen
·
Körning Nu vill jag ha alla era tips på hur träna backning, med ponny som hatar både att rygga och stå still. Hon vet precis vad "back"...
Svar
17
· Visningar
1 463
Senast: kolblakkur
·
Western Ni som rider på stång och en hand, brukar ni alltid ha tyglarna i samma hand? Jag kan absolut inte rida med vänster hand utan använder...
Svar
19
· Visningar
2 104
Senast: Piraja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka