Apollo 13
Trådstartare
Sv: Procent vid debutering / Prestationsångest
Alltså.. jag kan absolut ha fel.. jag är ju som sagt ny på det här men jag trodde alla resultat registrerades?
Men jag har mer än gärna fel
Nu i helgen på klubben lyckades jag övertala dem att inte skriva upp min procent.. och det var nog för att jag blev så förvånad över hur dåliga poäng vi fick eftersom ritten kändes så mycket bättre än i våras och då fick jag betydligt högre poäng..
En tanke som slog mig bara. Jag kanske är lite efter, men inte sparas väl alla resultat "på hästen"? Hur menar du? Är det något som ändrats? (har varit borta från tävlingsbanorna ett tag..)
Det jag vet(som kanske ändrats då?) är att vinst-plac på lokal tävling visas om man söker på häst/ryttare, från regional tävling och uppåt visas alla starter.
Om du då ger dig ut på lokala tävlingar sparas ju inga "dåliga" resultat som du är orolig för?
Eller menar du att du inte vill finnas med på resultatlistor öht. sas? För då kan ju även klubbtävlingar hamna på nätet..det gör/gjorde då min klubb iaf när det var klubbtävling.
Alltså.. jag kan absolut ha fel.. jag är ju som sagt ny på det här men jag trodde alla resultat registrerades?
Men jag har mer än gärna fel
Nu i helgen på klubben lyckades jag övertala dem att inte skriva upp min procent.. och det var nog för att jag blev så förvånad över hur dåliga poäng vi fick eftersom ritten kändes så mycket bättre än i våras och då fick jag betydligt högre poäng..