Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

M
Trav Hittade inget inlägg om det här ämnet, så skrev en själv.:D Snart blir det licens för mig ( i trav ) Så håller på att föbereda mig...
Svar
3
· Visningar
1 306
Senast: ghost
·
Western Vilka ska dit? Jag ska! Med eller utan häst visar sig;). Har inte varit på någon tävling neröver i år och saknar alla goa människor...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
7 662
Senast: cowgirl73
·
C
Trav Järvsö Rune 4 år e. Järvsöfaks ue. Troll Jahn Månprinsen A.M. 3 år e. Svall Ivar ue. Järvsöfaks
Svar
9
· Visningar
1 598
Senast: Blackberry
·
Övr. Grenar Har försökt googla och klicka runt lite men har inte blivit så mkt klokare. Står det i kalendern, men vad är det för lopp? Hur långa...
2
Svar
29
· Visningar
2 874
Senast: Hambo
·
Trav Första vintern som jag verkligen kommer att köra mycket ( har bara ridit förut, men bytt inriktning lite grand ), och då kommer min...
2
Svar
32
· Visningar
3 620
Senast: maha_97
·
Z
Fälttävlan Dags för mästerskap, är det ngn som ska dit? Då ses vi där :laugh:
Svar
1
· Visningar
1 676
Senast: Wembley
·
Western Letar nu efter en westernsadel av lättare modell till min dam, har för tillfället en bomlös, så något åt det bomlösa...
Svar
8
· Visningar
1 324
Trav Hur har ni gjort med hästar som fått blödning i gaffelbandsfästet? Hur länge brukar man låta dem stå? Behandlar ni på något sätt...
Svar
7
· Visningar
2 106
Senast: giffan
·
T
Distans Vill passa på att tacka alla er som hjälpte mig på Tingstäderitten! Utan er hjälp hade det blivit otroligt svårt! Tar nog några år innan...
Svar
0
· Visningar
1 239
Senast: Team J H
·
Distans Jag är en gubbe som just har blivit med häst. Främst för att min dotter ska få en chans att utveckla sin ridning. Men då blir ju jag...
Svar
18
· Visningar
2 667
Senast: Andorra
·
H
Trav hej mitt russ när hon springer fort slår hon på karleden fram har boots men dom hjälper. så finns det nåt annat man kan ha??
Svar
2
· Visningar
995
Senast: Corminta
·
Western Jag inser att hur mycket jag än vill så passar inte denna sadel till min häst. :cool: Synd för jag älskar den. Jag tänker att problemet...
Svar
4
· Visningar
1 645
Senast: lisen
·
J
Dressyr Jag vet ju att man inte får tävla med vanliga boots, benskydd osv i dressyr. Men ja undrar om det kanske går att få ngn slags dispans...
Svar
7
· Visningar
2 392
Senast: KillerQueen
·
Dressyr Sätta dragkedja i stövlar? Jag har kommit över ett par helt oanvända Königs Grandgester till ett väldigt bra pris, så bra att det känns...
Svar
6
· Visningar
1 315
Senast: Farmare
·
Western ...westernsadeln? Hur mycket behöver det finnas mellan manke och sadel? Jag testar nu en haflingerbom på min mulliga quartermärr. Den...
Svar
16
· Visningar
1 997
Senast: Fozzie
·
F
Övr. Grenar Har på ridskolan fyra f.d. galoppörer - Zap Off (Val 2004, e.Zagreb u.Just Walk On By), To The Queen (Sto 1994, e.Roi Danzig u.Not Too...
Svar
15
· Visningar
2 929
Senast: Flizan
·
Dressyr Hur är det nu med nya regler osv? Om jag vill rida msv (lägsta klassen) hur många procent ska jag ha uppnått och i vilken klass...
Svar
4
· Visningar
1 113
Senast: remmis
·
U
Western Hej! Jag är 20 år och ridit sedan jag var 7. Men det var först för ett år sedan jag började med westernridning då jag åkte på kurs på...
Svar
9
· Visningar
2 075
Senast: lewellyn
·
Dressyr har länge funderat på att anmäla mig till en lätt dressyr tävling, är hopp nörd i vanliga fall och min polla är hopp tränad hela livet...
2
Svar
24
· Visningar
3 646
Senast: Buck
·
Distans Nu är det visst unghästbedöming på gång. Trevligt att det händer saker. Ännu trevligare är att finalen är på gotland. Banorna där är...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 906

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka