RHA 9 oktober??

Sv: RHA 9 oktober??

om stu ställer upp i barrelracet kan jag ställa upp med. dock så har han stått i en vecka då han var mystisk konstig men nu är han superpigg. Funderar om det finns säkerhetsbälte till westernsadlar?

..kontaktlim?
...roughout sadel + blota roughout chaps...
..beartrap barrelsadel..

hornet?

*tror det finns en anledning till att 99% av bracebruttorna har kors pa sina saker*

;)

:banana::bump::banana:
Ni ar sa bast tjejer! :bow:

YEEES!!!!

Vad skoj det ska bli, inte minst att träffa er:love::love::love:

:bow:

Och Bew, klart vi måste fota!!!!!:D

vi måste ha något signalement för att visa att vi är bukefolk. Kan vi inte alla bära en röd clownnäsa:idea::rofl:

Jag har fet ponnykorsning, räcker det? :D

Nu förväntar jag mej massor med applåder och jubel när jag rider. Jag vill ha en hejaklack som skriker "Heja Figge!" :D

haha jag är en kort liten knubbig på en fegis till arab:D

Ingen som ska starta i ropingen? Jag håller på att göra en snygg kniv som pris i ropingcupen vi kör den dagen!

Om nån lånar ut en ropingsadel kan jag komma och göra bort mig! :D (Har endast "ropat" på ranch trail-vis innan, bortsett från när jag fångade en förrymd kallblodstravare i stallet, men det är en annan historia!)

Jag har fått ta tillbaka min anmälan :( Har skadat höften igen, så jag kan inte galoppera utan att få apont. Men jag kommer som publik!

jaha då kan jag inte anmäla mej heller det var ju enda kravet från min sida...

jag slapp:D

Jamen då blir det ju bara jag och Elanor:crazy:....

Ingen idé att köra på bara två ju......Nåja jag bangar då INTE!!!!:p Ser ju en chans att få en rolig helg och mer rutin, DET BEHÖVS!!!:angel:

hmm jag har ridit honom en gång på två veckor såå han är lite pigg nu. Har aldrig ridit runt en tunna heller men men jag har ju tom i morgon att bli övertalad på. Skulle ju funka att åka dit och trava runt bara för att ställa upp på miljöträning.

Jamen gör det då!!!!

Jag vet ju inte om vi får till galopperna heller! Det blir som det blir.....

Och om du nu bestämmer dig för att inte vara med så kan du väl komma iallafall och ni måste lova att komma och hälsa på mig så jag får se vilöka ni är!!!!:idea:

självklart! Vi har ju inte så långt dit heller. Hur ser ni ut då? Elanor vet jag ju redan,är ju inte så svår att missa precis..

Brun "ponny" med bläs, han heter förresten ungefär som mitt nick...:D

Har en vinröd sadel, går nog inte att missa!:angel:

Guldis o jag har börjat träna Ranch Trail, så där dyker vi nog upp :eek:.
OCH gubben och Farsan Baloo kommer garanterat vara med i Barrel och Pole. De ligger i stenhård träning - har byggt PB bana nere på åkern, så där lär de nog hålla till de närmaste veckorna............Provade själv på att rida runt pinnarna - och konstaterade att det är en gren R. helt klart är bättre än mig på att rida :cool:
Farsan Baloo fattade direkt vad som gällde i slalombanan - största problemet var att få honom att rida förbi dem på vägen ner :rofl::rofl:

Liknande trådar

Övr. Katt Vi har en katt som är "minst 16 år", förmodligen ytterligare lite äldre. Hon bestämde sig för att bo hos oss för 15 år sedan (lång...
Svar
13
· Visningar
816
Senast: Bison
·
Hästhantering Hej! Jag har en 23 år gammal dressyrhäst som jag haft i 9 år. Jag känner henne alltså mycket väl! Hon har alltid haft mycket energi och...
2
Svar
35
· Visningar
2 478
Hästmänniskan jag går just nu på två ridskolor. en har jag gått på den jag va 6 år, men känner att jag inte utvecklas då det bara kommer in nya (o...
Svar
7
· Visningar
681
Senast: Badger
·
Gnägg Verkar inte hitta någon GHS-tråd för i år, och jag hoppas att jag lägger den rätt! Nu är det inte många dagar kvar. Jag själv, precis...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 739
Senast: mars
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Storlek röd Kong?