RHA 9 oktober??

Sv: RHA 9 oktober??

HA! Så roligt ska vi inte ha det!
Fast det hade sett rätt kul ut, det erkänner jag. Men bilen har tackat för sig, så det blir inte lätt att flytta häst.

Hehe det vore väl nåt :p Funderade på om jag skulle rida dit, men ångrade mig. Det är lite för långt för det.
Men jag har faktiskt flörtat till mig en ersättningsbil, får se om jag kommer med eller utan häst ;)

Men alltså.. Jag rider ju fortfarande på två händer och tränsbett. Och har du sett min gris galoppera! Nej just det :p

Men, men, men, men...
Jajaja, om transporten är ledig kommer jag med :D Nån slags pausunderhållning måste ni väl få.

Hörru du, JAG rider också på två händer och tränsbett:)!!!!

Så kom inte med det som ursäkt! Jag är bara en glad amatör och vi ska ju ha KUL tillsammans, eller hur???:love:

:bump::banana::banana:

Jag har en fet fjord/islandskorsning som knappt galopperar :angel: Jag gör vad jag kan för att hitta på dåliga ursäkter att inte åka med häst :D
Jag har anmält mig nu, så jag får väl försöka ordna det på bästa sätt :D

HEJJA DIG!

Kommer bli grymt kul ju!! Det har varit med hästar på chappen i barrel race som inte häller kan galoppera riktigt, och det gör INGENTING! Alla börjar vi nånstans, och det är det som gör western så härligt; även "nybörjarna" är välkomna ut på banorna! :bump::bump::bump:

Liknande trådar

Övr. Katt Vi har en katt som är "minst 16 år", förmodligen ytterligare lite äldre. Hon bestämde sig för att bo hos oss för 15 år sedan (lång...
Svar
13
· Visningar
816
Senast: Bison
·
Hästhantering Hej! Jag har en 23 år gammal dressyrhäst som jag haft i 9 år. Jag känner henne alltså mycket väl! Hon har alltid haft mycket energi och...
2
Svar
35
· Visningar
2 479
Hästmänniskan jag går just nu på två ridskolor. en har jag gått på den jag va 6 år, men känner att jag inte utvecklas då det bara kommer in nya (o...
Svar
7
· Visningar
681
Senast: Badger
·
Gnägg Verkar inte hitta någon GHS-tråd för i år, och jag hoppas att jag lägger den rätt! Nu är det inte många dagar kvar. Jag själv, precis...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 739
Senast: mars
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar