RHA 9 oktober??

Sv: RHA 9 oktober??

haha nja jag vet inte om jag ska ställa upp. vet inte än om hur jag ska göra med hästarna.

De sa nog bara fel till mig :) Bra det, den helgen passar oss bättre!
Då hoppas jag ni tittar på oss när vi ska försöka vara duktiga? :D

Ronny är säker på :rofl:, Han är ju inte bukefolk, men brukar tjuvläsa på mig lite då o då, så han räknas - kanske :p
Kanske träna lasso-kastning på Daimen, så kan vi prova Ranch trail, eller?

Jag ställer upp!!!!

Borde vi ha något pris eller är det Äran som står på spel????:laugh:

Haha, ni hade dött av skratt om vi var med :rofl:
Fast det är klart, då hade vi ju vunnit lätt. Hmm, nästan värt det :D

usch jag vet inte om jag vågar. vilken dum ide det var av vej...

Inte då!!! Kan jag så kan du, helt klart!;)

Det är en kul grej, och så ger det ju rutin, så ser jag det!!:laugh:

Jag som har en tittig arab och är själv mesig att galoppera fort. Jag bromsar ju tom i traven men lite roligt vore det. Säkerhetsbälte kanske?

Jamen ta det lugnt då!:laugh:

Du kan ju alltid spara tid i svängarna då:idea: Och tittig, jamen desto bättre att komma ut och miljöträna ju!!!

Jo jag får väl vara med då dock så har hästen blivit sjuk så jag inväntar vetrinären.

*håller tummarna för att det är något som snabbt ger sig*

Klart du ska vara med;)

WOHOOW! Nu tycker jag alla ska ställa upp, det är ju bara för en kul grej (jag har slideskor så jag kommer också ta det vackert i svängarna ;))! Inget dra sig ur nu ;) Vi borde ha nåt signum, så vi vet vet som är bukare! Vi kanske kan få be om att ha en egen prisutdelning... :rofl:

Liknande trådar

Övr. Katt Vi har en katt som är "minst 16 år", förmodligen ytterligare lite äldre. Hon bestämde sig för att bo hos oss för 15 år sedan (lång...
Svar
13
· Visningar
816
Senast: Bison
·
Hästhantering Hej! Jag har en 23 år gammal dressyrhäst som jag haft i 9 år. Jag känner henne alltså mycket väl! Hon har alltid haft mycket energi och...
2
Svar
35
· Visningar
2 479
Hästmänniskan jag går just nu på två ridskolor. en har jag gått på den jag va 6 år, men känner att jag inte utvecklas då det bara kommer in nya (o...
Svar
7
· Visningar
681
Senast: Badger
·
Gnägg Verkar inte hitta någon GHS-tråd för i år, och jag hoppas att jag lägger den rätt! Nu är det inte många dagar kvar. Jag själv, precis...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 739
Senast: mars
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar