RHA 9 oktober??

Sv: RHA 9 oktober??

japp det är det men tror inte han är på buke..bara han trevliga fruga:)

det finns jättemycket bilder från i lördags... kolla RHAs hemsida...

det finns jättemycket bilder från i lördags... kolla RHAs hemsida...

Jisses, många bilder var det och långsamt går det :)

Banan såg blöt ut, var det tungt för hästarna ? Regnade det ?

Kanske lika bra man stannade hemma......men nästa år, då hoppas jag komma iväg på lite grejer - både med och utan häst !

Det VAR tungt, och halt.....VIlket INTE var anledningen till våran dåliga tid:p:D.

Humöret hos deltagarna var dock på topp och jisses va söta och duktiga småpojkarna i beginnersropingen var!!!!

Ja, jag såg bilder på några småkillar på stora hästar !

Min dator är tyvärr för långsam för att jag skulle orka mig igenom alla bilder, efter halva sidan så strejkade datorn......:(

Liknande trådar

Övr. Katt Vi har en katt som är "minst 16 år", förmodligen ytterligare lite äldre. Hon bestämde sig för att bo hos oss för 15 år sedan (lång...
Svar
13
· Visningar
816
Senast: Bison
·
Hästhantering Hej! Jag har en 23 år gammal dressyrhäst som jag haft i 9 år. Jag känner henne alltså mycket väl! Hon har alltid haft mycket energi och...
2
Svar
35
· Visningar
2 478
Hästmänniskan jag går just nu på två ridskolor. en har jag gått på den jag va 6 år, men känner att jag inte utvecklas då det bara kommer in nya (o...
Svar
7
· Visningar
681
Senast: Badger
·
Gnägg Verkar inte hitta någon GHS-tråd för i år, och jag hoppas att jag lägger den rätt! Nu är det inte många dagar kvar. Jag själv, precis...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 739
Senast: mars
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Storlek röd Kong?