RHA 9 oktober??

Sv: RHA 9 oktober??

Ingen fara Texaz. Du lär märka vem det är på lördag. De går under arbetsnamnet Dunderklumpen och Farsan Baloo. Svart o Vitt är färger som är gångbara i den kombinationen. Annars vet Elanor, Cindy Lou o Lakrits vem det är:idea:

Förvanar allt och alla för att jag brukar drabbas av tunnelseende när jag är bland folk; jag ser och hör oftast inte ens om personen står bredvid mig och vinkar :D

Ser iallafall ut som om tävlingsledaren har bokat fint väder!!!!;)

Skrajsen??? Äsch då, vi gör mönstret klart på fredagkväll och vi ska vara så snälla såååå :angel: Domare blir Ann Borhult från LB-Western. Vädret kommer att bli perfekt för det har jag bestämt!!

Jag har grymt höga förväntningar på bana, men känn ingen press! ;)
Har saknat lastning på alla Ranch Trail's jag ridit, (well,... de få jag ridit) såg det på chappen ett år och tycker egentligen att det är ytters ranchigt att ha med! Regnkappan är ju en rolig grej också, och typ gå genom sly och grenar, som dom hade på hjo ko förra året.

Men nu ska ju inte jag sitta här och försöka påverka..... :angel:
Får man fråga hur många ekipage som är anmälda? :)

Jag laddar batterierna i kameran och kommer och fotar (dock inte världens bästa kamera). Lägger ut en länk till fotoalbum här, så får ni leta upp er själva sen. :)

jag kommer till 90% iaf. Har en make och två små pojkar med mej.

Brun "ponny" med bläs, han heter förresten ungefär som mitt nick...:D

Har en vinröd sadel, går nog inte att missa!:angel:

så nu har jag stått hela förmiddagen och undrat vem du har kunnat vara med rätt dåligt resultat. kom hem och läste om vinröd sadel och har något svagt minne om en... typiskt:( Dock hamnade min man "marietorparabians" som krattare på barrelracet och våra pojkar skötte sej helt ok i tre timmar utan bråk och inte ett enda gnäll. Till och med solen tittade fram.

Ja och jag hade en blå WRAS-jacka, svarta chaps och vit hatt. Väldigt rött hår!!!

Haha, ja vi kom sist i ranch trailen och sämst tid (tror jag) i barrel race:o

Har dock haft en toppenhelg, tack Lakrits och Janne-s!

Avslutade det hela med att ta en morgontur bland Bjurums kossor, min Mirakel tuffade till sig rejält!:love:

VEM vart Bukemästare då? Elanor???;)

Jag kom ett tag innan prisutdelningen till trailen och åkte sekunden efter barrelracet. Såg du mej? Gubben min var den som krattade tredje tunnan-den längst bort. Mina små pojkar hängde mest vid lång sidan av banan. Attans att vi missade varandra. Man borde komma på någon bukesignalement av något slag.
Gubben kommer ihåg en blå wras jacka med stort gult märke på ryggen,kan dte varit du?

Aaah då vet jag nog vem du var (minne som en guldfisk)!

Om det bara var Du, jag och Ronny som ställde upp i Buke-Barrel, så ja, då vann nog tusan jag :banana: Kom 6a totalt :D

Liknande trådar

Övr. Katt Vi har en katt som är "minst 16 år", förmodligen ytterligare lite äldre. Hon bestämde sig för att bo hos oss för 15 år sedan (lång...
Svar
13
· Visningar
816
Senast: Bison
·
Hästhantering Hej! Jag har en 23 år gammal dressyrhäst som jag haft i 9 år. Jag känner henne alltså mycket väl! Hon har alltid haft mycket energi och...
2
Svar
35
· Visningar
2 478
Hästmänniskan jag går just nu på två ridskolor. en har jag gått på den jag va 6 år, men känner att jag inte utvecklas då det bara kommer in nya (o...
Svar
7
· Visningar
681
Senast: Badger
·
Gnägg Verkar inte hitta någon GHS-tråd för i år, och jag hoppas att jag lägger den rätt! Nu är det inte många dagar kvar. Jag själv, precis...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 739
Senast: mars
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Storlek röd Kong?