Barefoot sadlar

Sv: Barefoot sadlar

Ja den är tjock men jag upplever inte det som ett problem.
Nu kommer jag ihåg varför jag valde HAF och det var för att jag läste någonstans att SKITO inlägg blir styva när det är kallt.
Men det är ju jättemånga som har det utan problem så det är säkert ingen stor sak. :)

Synd att man inte kan skicka tillbaka en brun... finns det inte möjlighet att prova en svart och sen kan du beställa en brun eller nåt?
Viktiga saker det där, det är ju en dyr investering! ;)

jag beställde en G3,vågade inte satsa på brun hybrid,och vill inte vänta 5 veckor på en svart.man kan byta till en hybrid senare,om man vill..

hoppas den e bra!

Den är bra! :D
Fast den kanske inte passar dig och din häst. Men mig och min pålle passar den UTMÄRKT! :9

ids inte nu! så dyrbar som den är,får den lov att passa:devil:

nej,jag tror faktiskt att på min häst sitter den perfekt,o gör den inte det,har man ju 3 dagar på sej att skicka den tillbaka!

Mm.. man har ju det! :laugh:
Fast du har fått info om att sadeln "sätter sig" efter ca 10 h ridning va?
Min sadel ligger mycket bättre nu än vad den gjorde precis i början, och då låg den också bra iofs. men. ;)

jo jag fick info! hoppas det är sadeln jag sökt...wintec sadeln hon har nu är inte bra längre,den passade bättre förr,inte vet jag vad som hänt..

Liknande trådar

Utrustning Hej! Har en sadel som behöver byta sits på. Kontaktade sadelmakare i min närhet och hon säger att den behöver skickas till fabriken...
2
Svar
22
· Visningar
780
Senast: QueenLilith
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
776
Senast: Lisen82
·
Utrustning Hade ut en sadelutprovare som provade ut en ny sadel som hon tyckte låg bra på min häst. Hon hjälpte mig att beställa sadeln å nu ca 1...
2
Svar
27
· Visningar
2 271
Senast: Tossa90
·
Islandshäst Jag funderar på att ev börja testa på islandshäst-ridning. Har mest ridit d-ponny på senare år. Har en hel hög blandade frågor.🙂Vad är...
Svar
16
· Visningar
1 702

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Utreda för allergi eller inte
  • Oseriös avel 2023

Hästrelaterat

Omröstningar