Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är alltid lätt att förfasa sig över det man inte känner till.
Jag skulle tex aldrig utsätta någon häst för det här:
Tyvärr gäller detta alla grenar inom hästsporten som dressyr och hoppning. Personligen väljer jag att pussa mule. Om vi inte vinner utan placerar oss i medelnivå är jag mycket glad med det och har inte heller behovet att slåss i toppen.Jag rekommenderar er som gillar reining att inte titta på framridningen vid stora tävlingar. Det är INTE reklam för sporten och det går rätt brutalt till många gånger.
Först :Jag tror att man kan få hästar att göra fantastiska saker och prestera sitt max med en blöt puss på mulen faktiskt (bildligt talat) Men det kräver extraordinär känsla och kunskap samt en speciell häst!
Hej på dig du lilleman....
Läckert!!!!!!!!!*kl*
Bjuder er på vinnarritten, Tom McCutcheon på Gunners Special Nite, score 228
http://www.youtube.com/watch?v=XjZeu6ebf74
Inte tycker jag att hästen ser "död" ut, öronen spelar -den lyssnar på sin ryttare och har ett vaket uttryck, ser sig omkring när den står still men är totalt fokuserad på att använda sin energi till arbetet -och som den gör det!
Allt atletiskt utövande som belastar kota/has/knä sliter och kan över tid skapa problem.
Det förebygger man genom att bygga rätt muskulatur och långsiktig träning.
Ingenting talar för att reninghästar skulle vara överrepresenterade i någon skadestatistik.
Det är alltid lätt att förfasa sig över det man inte känner till.
Jag skulle tex aldrig utsätta någon häst för det här: