Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav Har han dött Andreas Bergfeldt ?? Va sorgligt...Såg att dom hade ett minneslopp ( uttagning) på fstad idag...När dog han?
Svar
10
· Visningar
2 133
Senast: Nebraska
·
Trav Kul med nåt nytt för en gångs skull :D. Hur bra blir han?
Svar
17
· Visningar
3 906
Senast: Kellie
·
S
Islandshäst Hej Jag har en häst på Island som jag snart ska ta hem till Sverige. Det är min allra första egna häst och jag är lite osäker på...
2
Svar
35
· Visningar
4 895
Senast: cowgirl73
·
Hoppning Är det någon som vet hur många ekipage som kvalat till ponny SM i år efter att de nya reglerna har införts? Själv tycker jag att...
Svar
5
· Visningar
1 576
Senast: skjona
·
Fälttävlan Jag har inte riktigt fattat vilka skydd som är godkända för att tävla med på unghästar och vilka som inte är det! Är Eskadrons...
Svar
4
· Visningar
2 324
Hoppning Har en unghäst (5 år) Har börjat att hoppa lite bara för skojs skull. Eftersom jag inte är en tävlingsryttare. Men nu till...
Svar
9
· Visningar
2 561
Senast: bapro
·
Fälttävlan Snart är det dags för årets Burghley och här är de anmälda och 2 svenskar är med på listan, vilket är kul så jag får väl ta med mig en...
2 3
Svar
48
· Visningar
6 863
Senast: Cillie
·
Western Jag måste skriva av mig av glädje!:D Min häst är den "självlärande" typen som inte ger en mycket hopp, men bjuder på många...
Svar
2
· Visningar
1 103
Distans Vår första CR gav mersmak så nu siktar vi in oss på T50 på Göingeritten. (Proppen är ju förvisso inte ute än men det står att de ska ha...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
13 460
A
Trav Hej ! Har några travhästar men det har gått dåligt ett bra tag ! Försökt med det mesta men det har liksom "kört fast "sej ! Några...
Svar
9
· Visningar
1 830
Senast: Raderad medlem 94602
·
Trav Ni må idiotförklara mig, men jag undrar över en sak och har inte lyckats googla fram ett svar. Jag ser gärna trav på TV, och har då...
2
Svar
28
· Visningar
4 420
Senast: IngelaH
·
F
Dressyr Hjälp mig att tolka nedanstående (Västra Götaland distrikt): Ekipaget Ekipage får inte ha startat i LA och uppnått 62% eller mer...
Svar
11
· Visningar
1 524
Senast: lizan
·
A
Western Finns det någon okej, bra padd från någon av de nämda butikerna? Vilken?:)
Svar
11
· Visningar
1 914
Senast: icca78
·
Western Nån som ska dit, Jag ska ner och titta och kanske lära mig ett och annat. Är ju ny inom western men trivs redan. Har aldrig velat...
2
Svar
24
· Visningar
2 339
Senast: cowgirl81
·
Western En liten kom ihåg tråd- kommenterande överlåter jag till er som kan, men jag gillade Tysken :)
2 3 4
Svar
64
· Visningar
5 764
Senast: Isabelle L
·
E
Distans Någon som vet hur det gått för de svenska ekipagen nere i Most?
Svar
1
· Visningar
1 195
Senast: TrixaLagom
·
Trav :cry: Våran älskade Emil avlivas idag, fy fan så orättvist! Bara två år gammal och världens goaste pojk! Så fruktansvärt lessamt! Han...
Svar
5
· Visningar
1 324
Senast: Mauthoria
·
Trav ev ska damen betäckas i vår, beroende på hur hon utvecklas under vintern. Hon ska gå några provlopp nu, är hon bra så kvalas hon och...
2
Svar
22
· Visningar
2 579
Senast: jassica
·
Dressyr Hej kära bukare! Nu behöver jag lite snabb hjälp. Är det någon som vet om det är tillåtet med bettringar på dressyrtävling? Jo...
Svar
2
· Visningar
2 451
Senast: Faust_86
·
M
Western Har tyvärr ingen aktuell regelbok från Wras och undrar om någon av er Bukisar vet vad som gäller. Får man tävla en 2-åring i ridklasser...
Svar
2
· Visningar
854
Senast: wrangler
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Valp 2024
  • Storlek röd Kong?