vilken hingst?

Sv: vilken hingst?

eftersom vi ska behålla fölet själv, så ja.

Vi har diskuterat som så, att vi ska ändå skaffa en till, och vill då ha en från början, och tar då gärna på en häst vi gillar och känner. Att hon inte varit bra på tävlingsbanorna behöver inte betyda att avkomman blir likadan, finns många fölmärrar som inte visat ett dugg men lyckats inom aveln.

Kolla gärna hennes stam, det är ingen buskavel och hon är b.la linjeavlad på sharif di iesolo.

Visst hade man kunnat köpt bättre häst, men det kan man ju alltid.

Senast ändrad:

Gör som ni vill, men det går ju även att låna fölston, och då kan ni ju matcha ihop hingst med passande sto-stam.

ja, men mig veterligen kan man ju matcha hingst till hennes stam också, annars vore det ju illa.

Liknande trådar

Avel Funderar på att betäcka mitt sto igen:) Skulle egentligen velat sälja henne till avel men har inte hittat någon jag vill sälja till än...
Svar
5
· Visningar
1 643
Senast: Jealle
·
Trav Tiden går och jag måste boka hingst nu i början av veckan för att inte missa nästa brunst. Velar otroligt mycket mellan olika hingstar...
Svar
3
· Visningar
1 269
Senast: Masse
·
Trav jag satt och spanade in anmälningslistorna och då insåg jag att man om man har en kvalad tvååring kan bete sig precis vettlöst om man...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
9 491
Senast: Corminta
·
G
Avel Jag har ett Fux (något stickelhårig)sto på ca 166 imkh. Hon är E: Beach Boy- Zeus U: Pans Kaprifol- Kaliber-Utrillo Helt...
2
Svar
38
· Visningar
4 455
Senast: Galopphopp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar