Band i man

Sv: Band i man

Kör med oranga band på min ponny då jag har orange/svart dress och manen är ju svart så ;) Btw så har vinnarflätan fungerat 1 gång på 8 starter i år för oss :angel:

Sådär ja!
Då ska jag fläta en RIKTIG fläta på ponny imorgon när han går sista loppet för den här säsongen och första på drygt två månader. Ska bli extra spännande och se om en riktig ger bättre placering än när vi kört med fejkflätan.
Vad tror du ghost;)?

Håll tummarna kl 15.20 ca på söndageftermiddag.

/Rea, som varit en duktig ponnytravmorsa och kört ungen i säng och övertagit allt smörjande och packande i hopp om att lite tävlingsnerver sovs bort så tösabiten kan njuuuuta av morgondagen:love:.

Jag trodde att man flätade en riktigt fet, vit fläta om man hade en häst som sprang och småhängde lite på en töm. På med en fläta och vips går hösten och sneglar över axeln på flätan istället.:D

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
970
Senast: Cattis_E
·
Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra...
9 10 11
Svar
219
· Visningar
9 341
Senast: ako
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 322
Senast: Lady_S
·
Hästvård Vårt stall är låst pga att veterinären tagit prov för kvarka, även om de själva medger att misstanken är väldigt låg. Under tiden får...
Svar
4
· Visningar
570
Senast: Cambrie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Annonsera mera hundar 2
  • Oseriös avel 2023