LB Western's träningstävling 2 oktober 2010

Sv: LB Western's träningstävling 2 oktober 2010

Imorgon är ju tävlingen :) Hoppas vi syns där då! Det var rätt mycket starter, tror jag. Nånstans 97-98 starter såg jag på FB! Såg också att deltagarlista ligger på hemsidan :laugh:

Ja, jag tänker ta mig dit om inte vädret är helt uselt.....:)

Men det blir som fotfolk med pojken med !

UNdrar om affären kommer hålla öppen....fast jag har hört att Lil är sjuk så kanske inte....:confused:

Ja, så kan det gå.....:mad:

Fick ont i hela kroppen, lederna och huvudvärk av sällan skådat slag igårkväll och kunde inte somna, låg och vred och vända på mig till klockan 4 eller nåt.....:o

Pojken vakna strax efter 8 och då var jag i koma kändes det som !
Jag orkade inte dra iväg för att se tävling :(

Jättetrist men sånt är livet....:cry:

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 071
Senast: Bison
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Det är nu 3½ år sedan jag fick besked om att jag är överkänslig mot komjölk, de 4 vanliga sädesslagen (vete, havre, korn, råg) samt...
Svar
0
· Visningar
363
Senast: cassiopeja
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 599
Senast: Blyger
·
Hästmänniskan Hej! Måste få ventilera mig lite och hoppas på att få lite kloka ord. De senaste åren har varit kaos för mig både jobb och hästar. Har...
Svar
18
· Visningar
2 673
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Annonsera mera hundar 2
  • Oseriös avel 2023