Kolla Eurosport nu Reining!

Sv: Kolla Eurosport nu Reining!

Till och med jag, som verkligen kan noll och ingenting om western, stör mig något fruktansvärt på hon som pratar. :mad:

Men det är häftigt att se på, även om jag inte kan se riktigt vad som är bra och inte. ;)

så de blir inte bara avdrag för att han gjorde det eller?
sån maximal otur alltså!

Nej han ska bli diskad.... men dom verkar dröja med beslutet så jag vet inte vad det är dom kollar.

Kan inte annat än instämma, pinsamt dålig kommentator den där kvinnan! :eek:

vad händer? vem vinner?
jag missar ju allt! jävla skit hockey som aldrig tar slut, straff efter straff bara :cry:

Vilken rysare!!

Klart han skulle bli diskad men det måste ju vara fruktansvärt att diska en amerikan i VM-final så dämpa ångesten lite med att ta tid på sig :angel:

Snacka om synd. Jag satt och visslade och jublade kapp med publiken här hemma i soffan! Vilka jävla ritter som bjöds på i slutet :bump: :bump:

Dom rider så utrustningen går sönder!! :D

Tom McCutcheon,USA vann efter en fantastisk ritt och 228 score
Craig Schmersal, USA tvåa och Duane Latimer, Canada trea.

Favoriten Shawn Flarida's utrustning pajade under ritten så han kunde inte rida ordentligt samt grabbade tag i sadeln. Han är antingen diskad men såg någonstans att han hade fått en score, 207 så han försvann i vilket fall.

Fredrik Thompson slutade på 18-e plats med score 213 om jag minns rätt.

men helvetes jävlar!!
när nån tattare äntligen lyckades pricka in den där jävla pucken efter hundra sdstraffar var det ju KAMPSPORT på eurosport :eek:
stog faktiskt att det skulle vara ridsport i 10 min till!! :mad:

nå jag hann iaf se treans ritt
och när utrustningen flög i bitar. synd för det såg ju riktigt bra ut innan

Förjävla dåligt, först startar sändningen 15 minuter efter utsatt tid o sedan slutar den 20 minuter för tidigt. Jag hade gärna sett lite inspelat material under den tiden som var kvar efter. Svenskens ritt till exempel :grin:

Dålig sändning! Men bra reining!

Synd om Flarida, men vilken häst han red:love:

Men McCutcheon's ritt var verkligen fantastisk! Min mamma kollade på Reining för första gången och första ritten hon såg var hans ritt. Hon var helt frälst:D

Liknande trådar

Fordon Familjen växer och det börjar bli dags att (motvilligt) inse att vår trogna Volvo inte riktigt räcker till längre. Vi behöver en större...
Svar
2
· Visningar
507
Senast: MML
·
Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
657
Senast: Shaggy
·
Hundavel & Ras Hej, Inser att det finns svinmånga såna här trådar men hittar inte någon passande genom sökfunktionen. Jag och sambon söker en liten...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
11 463
Senast: ii-ssa
·
Samhälle Såg att @Görel tipsat om denna på annat håll men den är för intressant att inte få en egen tråd. Intressant i betydelsen hur ett - vad...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 034
Senast: Sirap
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Annonsera mera hundar 2