Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Tom McCutcheon,USA vann efter en fantastisk ritt och 228 score
Craig Schmersal, USA tvåa och Duane Latimer, Canada trea.
Favoriten Shawn Flarida's utrustning pajade under ritten så han kunde inte rida ordentligt samt grabbade tag i sadeln. Han är antingen diskad men såg någonstans att han hade fått en score, 207 så han försvann i vilket fall.
Fredrik Thompson slutade på 18-e plats med score 213 om jag minns rätt.
men helvetes jävlar!!
när nån tattare äntligen lyckades pricka in den där jävla pucken efter hundra sdstraffar var det ju KAMPSPORT på eurosport
stog faktiskt att det skulle vara ridsport i 10 min till!!
nå jag hann iaf se treans ritt
och när utrustningen flög i bitar. synd för det såg ju riktigt bra ut innan
Förjävla dåligt, först startar sändningen 15 minuter efter utsatt tid o sedan slutar den 20 minuter för tidigt. Jag hade gärna sett lite inspelat material under den tiden som var kvar efter. Svenskens ritt till exempel
Men McCutcheon's ritt var verkligen fantastisk! Min mamma kollade på Reining för första gången och första ritten hon såg var hans ritt. Hon var helt frälst
Hundavel & Ras Kanske en dum fråga, men har du testat att skriva till de som håller i kurserna och sagt just detta samt förklarat varför?
Troligen får...
Ekonomi & Juridik Har ni egna hästar i verksamheten så lär ni beskattas för det. Heter det sköntaxeras? Så ni får betala för era egna hästar installning...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.