Kolla Eurosport nu Reining!

Sv: Kolla Eurosport nu Reining!

*KL*

För övrigt håller jag med Next om Tessi Sjöstedt, en av kommentatorerna. Jag tyckte hon gjorde ett helt ok jobb, hennes jobb var att leda sändningen, Anders jobb var att stå för kunskapen. Jag saknade däremot lite mer ingående förklaringar från Anders, inte bara att en spin var bra, utan även varför just den spinnen var bättre/sämre än de andra. Överlag tycker jag de gjorde ett bra jobb, nu var det ju ändå första gången reining visades på eurosport, och första gången de kommenterade reining live på tv.
Första gången, men förhoppningsvis inte sista :bump:

Jag vet inte om Jag kan hålla med om detta. En programledare måste ha en bra kunskap om det han eller hon kommenterar, hur skulle de se ut om enda kravet för att kommentera sport är att man är programledare. Denna person som har talets gåva och erfarenghet av att kommentera har inte sällan en så kallad expertkommentator vid sin sida. Denna expert kan komma med lite mer ingående kommentarer och svar på frågor på saker som kan uppkomma under sändning.

kl

Det är väl bara att inse att man inte kan få allt. Vi får vara nog glada över att ha fått se en halv reiningfinal i svensk tv..

.... nu när jag slipper höra henne kommentera mer så känner jag mig lite elak och är glad att hon inte hörde vad jag sa under tiden. :o
Hon gjorde säkert sitt bästa men jag var fruktansvärt störd på henne under sändningen och jag står fast vid det jag skrev ovan.
Fast jag är inte en elak människa egentligen. :angel:

Kommenteringen var KATASTROFAL!! :rofl:

Einsteins Revolution är bara :love:

Men vad fan håller Eurosport på med? Först börjar sändningen 15 min efter utsatt tid och inte ens en ritt innan första reklamen! Och Fredriks ritt fick vi inte ens se! :mad:

Och den kvinnliga kommentatorn ska jag nog inte ens kommentera :crazy:

Håller med! Jättetråkigt att vi missade Fredrik! Kommentatorn hade ju iaf lärt sig att det var bra om hästarna stod stilla emellan spinnen ;):p

Liknande trådar

Fordon Familjen växer och det börjar bli dags att (motvilligt) inse att vår trogna Volvo inte riktigt räcker till längre. Vi behöver en större...
Svar
2
· Visningar
507
Senast: MML
·
Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
657
Senast: Shaggy
·
Hundavel & Ras Hej, Inser att det finns svinmånga såna här trådar men hittar inte någon passande genom sökfunktionen. Jag och sambon söker en liten...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
11 463
Senast: ii-ssa
·
Samhälle Såg att @Görel tipsat om denna på annat håll men den är för intressant att inte få en egen tråd. Intressant i betydelsen hur ett - vad...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 034
Senast: Sirap
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Annonsera mera hundar 2