M
me myself and i
Sv: Kolla Eurosport nu Reining!
Jag vet inte om Jag kan hålla med om detta. En programledare måste ha en bra kunskap om det han eller hon kommenterar, hur skulle de se ut om enda kravet för att kommentera sport är att man är programledare. Denna person som har talets gåva och erfarenghet av att kommentera har inte sällan en så kallad expertkommentator vid sin sida. Denna expert kan komma med lite mer ingående kommentarer och svar på frågor på saker som kan uppkomma under sändning.
*KL*
För övrigt håller jag med Next om Tessi Sjöstedt, en av kommentatorerna. Jag tyckte hon gjorde ett helt ok jobb, hennes jobb var att leda sändningen, Anders jobb var att stå för kunskapen. Jag saknade däremot lite mer ingående förklaringar från Anders, inte bara att en spin var bra, utan även varför just den spinnen var bättre/sämre än de andra. Överlag tycker jag de gjorde ett bra jobb, nu var det ju ändå första gången reining visades på eurosport, och första gången de kommenterade reining live på tv.
Första gången, men förhoppningsvis inte sista
Jag vet inte om Jag kan hålla med om detta. En programledare måste ha en bra kunskap om det han eller hon kommenterar, hur skulle de se ut om enda kravet för att kommentera sport är att man är programledare. Denna person som har talets gåva och erfarenghet av att kommentera har inte sällan en så kallad expertkommentator vid sin sida. Denna expert kan komma med lite mer ingående kommentarer och svar på frågor på saker som kan uppkomma under sändning.