Burghley 2010

Sv: Burghley 2010

Fast kan man verkligen tänka så???

Det tycker iaf inte jag, han har ju Grafman nu inte i framtiden.

Min allra högst personliga åsikt är att man tar ut det bästa laget oavsett ålder på ryttare. Det finns "ingen" framtid i denna sport bara nuet

Jag håller helt med dig och Fio om det! Jag hade velat se ekipaget i Kentucky!

Tack för det :bow:

Jag har haft lite tur de sista åren på både Badminton och Burghley med vädret då det var en del moln varvat med sol.
Dessutom kommer man avsevärt närmre hindrena på just Burghley som bara drar runt 100.000 besökare.

Några anhöriga till ryttare har dessutom hört av sig om bilderna, vilket oxå är skitkul.

Tack igen :bow:

Håller med Pancakes, vilka UNDERBARA bilder! Här ser man verkligen vilka atleter hästarna är! Fantastiskt!!

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 431
Senast: Grazing
·
Katthälsa Min lilla gosse har fått en rispa på hornhinnan på ena ögat och är nu ordinerad ögondroppar och smärtstillande i 8 dagar. Han är en...
Svar
1
· Visningar
449
Senast: KesoNeso
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
27 28 29
Svar
568
· Visningar
19 635
Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 712
Senast: Twihard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar