Reiningekipage till VM?

Sv: Reiningekipage till VM?

Jag har precis köpt mig ett 1-månadskonto för att livestreama på eurosport, får se om dom visar nån reining! :)

*kl*

Ja det var lite det här jag funderade på, om det verkligen blir riktigt rättvist att svenskarna ska låna hästar, men men... Förhoppningsvis kan man lösa det på ett bättre sätt nästa VM.

Jättekul att Fredrik gick vidare, bara hoppas på att eurosport visar alla ryttare på torsdag nu då. De visade ju inte en enda svensk i GP-dressyren i går...

Tyvärr ser det ut som Fredrik startar som nr 3 och tävlingen börjar kl 19 men sändningen inte förrän kl 20.... så jag hoppas verkligen dom visar hans ritt!!!

Liknande trådar

• Låst
Dressyr OS-tråd inför det mest spännande mästerskapet nånsin tror jag! Vilka ekipage vi har att se fram mot🤩. För Sverige är det Patrik Kittel...
60 61 62
Svar
1 227
· Visningar
88 484
Senast: lizan
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 322
Senast: Lady_S
·
Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 396
Senast: KesoNeso
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
970
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Annonsera mera hundar 2
  • Oseriös avel 2023