Snacktråd för oss som planerar debut 2010

Sv: Snacktråd för oss som planerar debut 2010

Härligt! Grattis till debuten. Dressyr får du väl trimma i vinter o sen kanske du ska försöka åka runt till flera olika terrängbanor nästa vår så både du o han blir lite mer vana innan ni startar igen.

Jag såg vad du skrev i Tågarps tråden och på ett sätt är banorna svårare nu, dvs mer tekniska, men hindren är ju klart lägre än förr så det kompenserar tycker jag. Lika bra man får hoppa ett smalhinder, en spets och olika kombinationer redan på debutant nivå så blir inte steget upp till 100-klass så stort som det har varit.

Liknande trådar

Ridning Jag är rädd varje gång jag rider min häst. Sitter hela tiden med en känsla av att han kommer att bocka och sticka iväg. Ska dra...
Svar
8
· Visningar
3 730
Senast: AbCdE
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
2 054
Senast: kma
·
R
Hundavel & Ras Hej alla, förlåt för ännu en rastipstråd! Hoppas det finns någon där ute som orkar läsa :) Jag känner att det börjar bli dags för mig...
2
Svar
22
· Visningar
6 249
Senast: LaMagia
·
Övr. Hund Misstänker att det finns fler här som är aktiva på klubbar runt om i Sverige. Jag är nyfiken på era klubbar, vad ni testat, löst och...
Svar
4
· Visningar
698
Senast: Fruentimber
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka