Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

F
  • Låst
Övr. Grenar Enligt mig är Bosun´s Watch överlägset mest intressant av "oprövade" hingstar. Han har stam av hög internationell klass och visade själv...
Svar
1
· Visningar
1 078
Senast: tifo
·
Körning Någon som vet var man kan köpa lösa stående tömringar? Alltså inte såna man skruvar fast utan såna som liksom står på en egen fot. Har...
Svar
10
· Visningar
2 035
Senast: Gwaeron
·
C
Distans 1.Hejsan! Jag är en tjej med en New forest ponny, som tyvärr är D-ponny och jag fyller 18 år i April nästa år (2011) Jag söker...
Svar
5
· Visningar
1 483
Senast: fallon
·
Islandshäst Nu närmar det väl sig ändå slutet av knottsäsognen. Hur ser er eksembehandling ut såhär mot slutet? Jag har fuskat med att...
Svar
8
· Visningar
1 389
Senast: cowgirl73
·
Islandshäst Hej! Tänkte rida in mitt sto nu under detta året så jag funderade på att betäcka henne nästa år. Någon som har tips på hingst...
Svar
18
· Visningar
2 847
Senast: Hrimbakur
·
E
Islandshäst Hej! allihopa :) Jag ska sadla om (bokstavligt) Från hoppryttare till Islandryttare. Nu vill jag ha alla era råd och tips! Jag...
Svar
5
· Visningar
1 286
Senast: Korven
·
S
Distans Välkomna till vår jättetrevliga tävling utanför Vimmerby. Den bjuder på en omväxlande och vacker bana. I år har vi även en 8-milsklass...
2 3
Svar
44
· Visningar
6 136
Senast: Itz
·
Trav Jag är en tjej som ska ta licens på en kallblodstravare som jag har ridit under sommaren, men jag har lite frågor till er som redan...
Svar
4
· Visningar
1 275
Senast: satanic
·
T
Distans Någon från södra sverige som funderar på att åka över? Ska ev dit med en häst och vill då ha resesällskap till min häst och få ner...
Svar
11
· Visningar
2 346
Senast: skojskrot
·
Körning Jag var och hämtade en fin skånsk åkvagn idag (bilder kommer senare idag) och framme stod det var den var ifrån. Är det någon som vet...
Svar
17
· Visningar
2 163
Senast: grelots
·
Islandshäst Finns det någon som kan berätta någonting om hingsten Hlynur frá Blesastöðum, har bara sett fåtal bilder o bedömning. Berätta gärna om...
Svar
4
· Visningar
1 412
Senast: qrumelur
·
C
Tävling Varför finns det inga tävlingar i tömkörrningsdressyr samt tömkörnings hoppning? Vet att efterfrågan är stor bland många små ponny...
Svar
12
· Visningar
1 900
Western Just nu står det 10 till sporr remmarna. Hur sjutton får man på dom utan att slå halvt ihjäl sig.
Svar
7
· Visningar
1 257
Senast: cowgirl81
·
Western Jag har googlat men jag tycker (som vanligt) att jag inte hittar så mkt!! Undrar om någon vänlig själ skulle vilja förklara alla...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
8 253
Senast: Ginne
·
Hoppning Får en ungponny som bara har nollat en LC starta en LC med bedömmning A/A? Ponnyn är 6 år gammal. :)
Svar
4
· Visningar
1 023
Senast: Anyo
·
Q
Körning Jag har hittat en vagn som jag är intresserad av. men den saknar fästen för bakselen på skaklarna. Fråga från mig som är väldigt novis...
Svar
4
· Visningar
1 206
Western Har lyssnat lite på My Country Vol.1 Första skivan är iaf skit!! orkade inte gå igenom andra skivan. Den enda jag tyckte va bra var låt...
Svar
11
· Visningar
1 573
Senast: Blekingecowgirl
·
Dressyr Just nu sitter jag mest och lallar i skritt på min tant. Hade tänkt att alla grunder ska sitta som ett smäck tills jag kan börja rida...
Svar
17
· Visningar
2 195
Senast: flashlight
·
A
Islandshäst Köpte en islänning av en (fd) vän i höstas. Efter 8 månaders tjat kommer passet, men då ser jag att passet inte gäller som...
Svar
12
· Visningar
2 932
Senast: Nea86
·
L
Western hejsan jag skulle vilja börja med westernridning någon här som vet om det finns någon westernridskola i knivsta / uppsala ?
Svar
4
· Visningar
2 120
Senast: jenny_90
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Liten fodertunna?
  • Annonsera mera hundar 2