Tjustritten!

Sv: Tjustritten!

Ingen mer som har bilder från Tjust? Jag har kollat Paulines hemsida men de bilderna finns inte där, ITZ var har du hittat dem du lagt upp här???

haha, ja som limona skriver så är det Itz = Pauline (jag) ;)

Jag tror att det räknas som reklam att länka till hemsidan, så därför slängde jag upp ett par styckbilder utan hemside-copyright här. Hade dock äntligen tid att lada upp alltihopa på hemsidan för typ 5 minuter sen, så nu ska dom ligga där med!

Jaha, det fattade ju inte jag. Brukar besöka din hemsida med jämna mellanrum. Men jag tror inte att det är olagligt att länka, andra länkar ju till sina fotoarkiv!

haha, ingen fara! Kan inte precis skryta med att jag själv håller reda på vem alla är här på buke direkt!;)

nja, fast eftersom jag även pysslar med försäljning av bilder så tror jag att det kan bli lite skeptiskt. Reklama får man ju inte göra, så det är ju lite vart man drar gränsen för det. Det har sagts så om andra som pysslar med fotoförsäljning iaf, men jag kan ju å andra sidan ha fel med. Tänkte att det var bättre att ta det säkra före det osäkra;)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka