Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Q
Körning Är jättesugen på att slå till på den här rockarden (Till A-ponny), tycker den ser himla fin och bra ut men är lite fundersam över att...
Svar
14
· Visningar
2 400
Senast: cowgirl73
·
G
Hoppning Hur är det med startsignalen/flagga? Undrar om man blir utesluten om man startar utan startsignal men flaggan är uppe? Här är citat från...
2
Svar
25
· Visningar
3 975
Senast: Lady_S
·
P
Western Hej alla Blekingar vem ska tävla på km et ?:) Jag tar striden om bottenplaseringen;) Råkar jag plasera mig för dig , så bjuder ja på en...
Svar
6
· Visningar
1 131
Senast: Paxinarion
·
Fälttävlan Vad händer när en anläggnings ägare (ryttare) och en banbyggare (icke ryttare) har en discussion hurvida svårt/enkelt det är att ta sig...
2
Svar
21
· Visningar
3 002
Senast: Corminta
·
Western Ja, långt om länge fick jag reggat mig på tyska Ebay ;) Med hjälp av google translator går det mesta ! Hursomhelst, nu har jag lite...
2
Svar
29
· Visningar
2 978
Senast: leia
·
Hoppning Det är så att den tävlingsansvariga för vår klubb har inte längre möjlighet att ha hand om tävlingarna och de som tagit över är inte...
Svar
4
· Visningar
1 477
Senast: trazel
·
C
Övr. Grenar I väntan på att hitta en praktikplats (76 h hos proffs/amatörtränare) tänkte jag höra här vad man får göra under praktiken? Är såklart...
Svar
9
· Visningar
1 681
Senast: Anki Lundberg
·
Islandshäst Vad är det som skiljer? Vilka grenar till hör vad?.. Hälsn Ständigt förvirrad cress :crazy::confused:
Svar
14
· Visningar
2 018
Senast: Freyr
·
Tävling När man anmäler till tävling, får man skriva i stamtavlan då trots att i passet står stammen som okänd? Jag vet ju stammen men...
Svar
2
· Visningar
1 368
Senast: Pancakes
·
E
Trav Tänkte köra en tråd med konstiga,fula,roliga namn på travhästar som ni har hört om eller träffat. Berätta gärna om ni vet uppkomsten av...
7 8 9
Svar
174
· Visningar
33 539
Senast: Ms_Antrop
·
Dressyr Har ni svårt att hitta dressyrsadel till era ridtravare?vad har ni för märken?
Svar
14
· Visningar
2 372
Senast: jenny82
·
Islandshäst Som rubriken lyder så behöver jag sadeltips till min islänning. Min sadelutprovare har bara "vanliga" sadlar och jag har provat...
2 3
Svar
44
· Visningar
6 331
Senast: emiiily
·
Q
Övr. Grenar Hej, Jag undrar om någon kan tipsa om hemsidor där man kan få sina egna färger på sin utrustning tex täcke,blinkers osv.. och sedan...
Svar
2
· Visningar
1 392
Senast: annoj
·
L
Islandshäst Ja, det är något jag har funderat på, vad är egentligen skillnad på Diddi dynan och Topreiters kopia av samma sadel? Lill Malin
Svar
4
· Visningar
1 435
Senast: icca78
·
Distans Jag försökte hitta någon gammal tråd om detta, men gick bet. Så, här kommer en ny tråd istället. :D Skulle det fungera att rida...
Svar
18
· Visningar
2 395
Senast: dörr
·
E
Distans Hej, Jag har spanat in startlistan för florac... Det var ju jätte kul läsning, det var många svenska ekipage som var anmälda!! Själv...
Svar
14
· Visningar
3 342
Senast: fallon
·
L
Trav Jag börjar bli riktigt less nu. Jobbar på inskrivningen på Umåker och detta med livesändningarna blir bara värre och värre. Bara det...
Svar
6
· Visningar
1 906
Senast: giffan
·
A
Hoppning Min lillkille har vart konvalescent sedan april, men är nu friskförklarad :banana: Har börjat rida lite mer markarbete och ska så...
Svar
4
· Visningar
2 523
Senast: hannahz38
·
T
Dressyr Hur fungerar en bortlottning,är det ngt datasystem i TDB som lottar bort?.
Svar
3
· Visningar
952
Senast: tya
·
A
Trav Hur är avkommorna efter honom i psyket tycker ni som har sådana? Är det någon som vet hur meadow gallant är själv ipsyket? Funderar på...
Svar
13
· Visningar
1 704
Senast: cheval_75
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka