Bilder på hattar, hattband och westernstil i hemmet...

Sv: Bilder på hattar, hattband och westernstil i hemmet...

Hatten är på dagligen...och skjortan...och bootsen...och västen.... och wranglerjeansen...man får lite blickar av folk och glada kommentarer av barn. Men men är man westernbiten så är man....

Jasså, själv har jag hållit på i nästan 20 år med det, men någon hatt ser man icke på min skalle...:cool:

Här kommer lite bilder från mitt hem :
sommar-2010-818_106799705.jpg

sommar-2010-829_106799898.jpg

sommar-2010-341_106800181.jpg

Älskar sista bilden. :) En sån vill jag ha fast med texas longhorn.

En sån där amerika-koffert har vi med. Tycker de är fina!

Vi har ganska många vagnshjul som låg och skräpade på logen när vi köpte huset. Jättefina! Men vet inte riktigt var vi ska ha dem/göra med dem. Har ni några bra idéer? De stora är förresten skittunga, det har jag inte fattat tidigare. Så om man ska hänga upp dem på väggen eller så får det bli rejäla skruvar...

En sån där amerika-koffert har vi med. Tycker de är fina!

Vi har ganska många vagnshjul som låg och skräpade på logen när vi köpte huset. Jättefina! Men vet inte riktigt var vi ska ha dem/göra med dem. Har ni några bra idéer? De stora är förresten skittunga, det har jag inte fattat tidigare. Så om man ska hänga upp dem på väggen eller så får det bli rejäla skruvar...

Har ni en gård ?

Man kan ha dem som grindar vid infarten om man är lite händig.

Man kan sätta dem vid sidan om infarten.

Man kan luta dem mot stallväggen/ladugårdsväggen.

Man kan sätta upp dem runt staketet på en paddock.

Man kan lägga en på marken, eller höja upp den, som en blomsterbädd/rabatt och plantera blommar mellan ekrarna.

Man kan ha dem som infångare för hinder eller en grind ( nu menar jag i paddocken, som man ska använda i sin trailträning ;) ).

Man kan göra ett bord, inomhus eller utomhus.

Finns säkert mer ........:banana:

Oj, massor med idéer, tack :) Egentligen skulle jag gärna ha dem under tak så att de inte blir förstörda alltför snabbt, men vi har ju faktiskt förtak framför huset, så det borde ju gå. Får se vad vi får till. Blommor i/på/runt vore fint! (Om man kommer ihåg att vattna dem vill säga.)

Ni kan ju oxå olja eller lacka dem, ev måla dem, så borde de hålla lite längre......

Ja, det var ju det där med att vattna blommorna....brukar bli regnet som sköter den saken här ;)

*KL*

Jag har nyss köpt hus och hålelr på att göra ett helt rum i westerstil.
Med bar och hela kittet, återkommer med bilder.
Antikbetsat trägolv är inlagt och barinredningen har funnits i familjen i 15 år men fick den av min far :love:

Uppdaterar så fort jag kan =)

*KL*

Jag har nyss köpt hus och hålelr på att göra ett helt rum i westerstil.
Med bar och hela kittet, återkommer med bilder.
Antikbetsat trägolv är inlagt och barinredningen har funnits i familjen i 15 år men fick den av min far :love:

Uppdaterar så fort jag kan =)

Guuud va kul det ska bli o se bilder, glöm inte o ta före bilder oxå :idea:

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har en pomeraniantik på 6 år, som är en väldigt känslig individ. Det har tagit fram tills i år att få henne trygg nog att vara ensam...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 803
Senast: lilstar
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 655
Senast: Anonymisten
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 498
Senast: Mia_R
·
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
4 025
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar