Bästa ridstövlarna

Sv: Bästa ridstövlarna

Jag älskar mina cavallo junior med snörning, dem är jätteköna!
Har haft dom i ett år och dom är fortfarande fina ;D så tummen upp! :idea:

om du vill ha ett par mjukare stövlar så rekomenderar jag Pioneer! Har gaft mina ett år nu och dom är hur sköna som hellst att rida i. dom är i Kalvskinn tror jag så dom är mjuka och formar sej perfekt efter dej:D

Veredus Guarnieri!! Dom bästa skönaste snyggaste stövlarna jag haft..
är ju dock dyra men.....

Jag har haft mina Sergio Grasso i 12-13år nu, och använt dem flitigt hela tiden (samt fuskat till och från med skötseln av dem :angel:) Trots det är de fortfarande fräscha och jag är lika nöjd med dem idag som när jag köpte dem, välinvesterade pengar, helt klart! ;)

Håller med, Sergio Grasso är riktigt bra stövlar! Har bara haft mina i typ 3 år nu men de är fortfarande som nya. Har inte stött på några problem med varken dragkedja, snörning el sömmar.

MH supreme high rider dem gillar jag :) Mjuka och sköna och man får ett bra stöd i foten med dom:)

Jag älskar mina cavallo junior med snörning, dem är jätteköna!
Har haft dom i ett år och dom är fortfarande fina ;D så tummen upp! :idea:

Hihi, jag har använt min två gånger och de är också superfina :P
I alla fall, så har jag gått med dem ganska mycket och jag är jättenöjd med dem, sköter dem pedantiskt (som allt annat jag äger, utom mitt rum) :)

Får jag fråga, nellyy, är du en vuxen som har junior stövlarna? För det är jag, nästan i alla fall! Är liten nyfiken på om det är fler som har såna ben som jag har :P

Kan bara hålla med om MH Supreme High Rider! Grymt sköna, snygga och till ett bra pris med ;) Har hållt super för mig, trots att jag inte har skött dom riktigt enligt boken.. :angel:

Håller med, Sergio Grasso är riktigt bra stövlar! Har bara haft mina i typ 3 år nu men de är fortfarande som nya. Har inte stött på några problem med varken dragkedja, snörning el sömmar.

Hej!

Även jag har Sergio Grasso stövlar. Dock som dressyrstövlar utan dragkedja. Skulle vilja ha ett par hoppstövlar men har inte råd med ett par SG i nuläget. Vad köper jag som är bekvämt, snyggt och lite svikt i foten och som inte kostar mer än 2000kr??

kl

Någon här som har eller har provat De Niros stövlar och vad tycker ni om dom? främst Galaxy och New millenium jag är sugen på :)

Liknande trådar

Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så...
2
Svar
23
· Visningar
931
Senast: Ajda
·
Utrustning Hej! Jag har ett par läder ridstövlar, dom är ca 7-8 år gamla och blivit flitigt använda tidigare så dom är väl "ingådda" men jag har...
Svar
8
· Visningar
634
Senast: Badger
·
Utrustning Tenderar att svullna en del om benen vilket gör att jag vissa dagar knappt får på mig mina ridstövlar. Brukar lyckas pressa igen...
2
Svar
22
· Visningar
1 470
Senast: MiniLi
·
Utrustning Vänder mig i första hand till er som bor på egen gård, och inte bara tar hand om hästen i samband med ridning. Jag behöver nya...
Svar
16
· Visningar
691
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Kattbilder #10
  • Uppdateringstråd 30