vad ska vi göra för att få detta forumet mer aktivt?

Sv: vad ska vi göra för att få detta forumet mer aktivt?

Jag puttar denna tråden! Vi behöver verkligen få mer liv här inne på galopp-sidan!

Handlar väl mycket om att skapa intressanta trådar. Typ vad har ni under jeansen? Tror det är fler som är nyfikna på det än vad för jeans man rider i...
Det fanns ju många bra uppslag i denna tråden. Men inte dök de upp som egna trådar. Varför det?

Det fanns ju många bra uppslag i denna tråden. Men inte dök de upp som egna trådar. Varför det?
För att ingen, inte ens du, brydde sig om att ta ur dem ur denna tråden och skapa en egen diskussion kring de ämnena.

Så, ta det du tyckte var intressant och ryck ur det och skapa en egen tråd om ämnet. :idea:

För att ingen, inte ens du, brydde sig om att ta ur dem ur denna tråden och skapa en egen diskussion kring de ämnena.

Så, ta det du tyckte var intressant och ryck ur det och skapa en egen tråd om ämnet. :idea:

Mmm...
Tror jag gjorde just det även om jag utvecklade det lite med tråden om sitsen vid träning o tävling. Kommer säkert fler trådar med tiden om det väcker gensvar?
Mvh. Bowman

Liknande trådar

Samhälle Vår befolkning blir allt äldre, och friskare, vilket är väldigt roligt! Samtidigt fyller vi inte på i samma utsträckning som tidigare...
9 10 11
Svar
205
· Visningar
6 813
Senast: EZMK
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 271
Senast: Lady_S
·
Fritid Vi hoppas kunna göra en "minisemester" i sommar - bara en natt eller två. "Vi" i det här fallet är min man och jag, vår 17-åriga...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 977
Senast: Myrten
·
Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 313
Senast: Cissi_ma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar