Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

I
Western Startar dagens andra från min sida:D Nu vill jag prata foder kontra träning. Vad och hur mycket foder ger ni till era hästar och hur...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 264
Senast: malumbub
·
S
Western Hörde nyss för förste gång om trail at hand och kollade en lite you tube filmar och undrar.... Kan man bara göra detta med en...
2
Svar
30
· Visningar
2 795
Senast: Fozzie
·
Islandshäst Köpte för ca 1,5 år sen min första islandshäst. Hon varit frisk i ca 6 månader av den tiden. Fört kotledsinflammtion, som senare visade...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
7 553
Senast: Tussilago
·
T
Trav Hej! Jag har gjort en sådan tokig sak att söka till åby travgymnasium fast jag aldrig har kört en häst i hela mitt liv. Så jag har...
Svar
1
· Visningar
1 116
Senast: sara_90
·
Distans Hejsan Tänkte höra med er andra distansare vad ni använder för foder? Själv så använder jag Dynavena Active 50 och är super nöjd...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
8 131
Senast: BandyBoy
·
Dressyr Hej. Jag har en fråga som jag hoppas nån kan svara på, snabbt:) Får man ha marinblå slips och marin blått schabrak på...
Svar
2
· Visningar
1 032
Senast: Suzi
·
Tävling hästen min är svår lastad men går åtminstone in i transporten nu och åker bra, allt går bra när vi last tränar då jag är lugn och inte...
Svar
4
· Visningar
1 162
Senast: Novalisa
·
M
Western Hej! Är väldigt ny inom western och undrar om det finns några här som håller till i krokarna runt västerås? Såklart får alla andra oxå...
Svar
1
· Visningar
849
Senast: cowgirl73
·
S
Dressyr Finns en hel del trådar om dressyrsadlar, men denna tråd ska ägnas till dressyrsadlar som inte har djupa sitsar. Ex "islandshäst" sadlar...
Svar
9
· Visningar
3 456
Trav Nytt År - Ny tråd för gratulationer utanför högsta pallplats!!! Och den första går inte av för hackor! Grattis Via till Livi...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 806
Senast: Kellie
·
U
Islandshäst Har precis fått recept på Metacam åt min isis. Någon som vet vad som har hänt sedan förra årets larm? Det skulle ju startas någon studie...
Svar
4
· Visningar
1 721
Senast: Friggan
·
Z
Fälttävlan Hej! Jag undrar om ni vill berätta om de tillsägelser ni (ev) fått av ÖD eller annan funktionär, "förtjänade" ni det eller ryckte ni...
Svar
11
· Visningar
2 894
Senast: Novali01
·
Q
Western Kan någon förklara för mig varför man har ett bett med sk. "port"? En del ser i mina ögon ut som tortyrredskap. Tungfrihet är väl en...
Svar
9
· Visningar
3 186
Senast: svea
·
G
Tävling Hur löser eran klubb de nya bestämmelserna för uppstallning på tävling...
Svar
9
· Visningar
1 963
Senast: Lady_S
·
P
Hoppning Någon som vet vad det är för ny hjälm som Malin BJ har? Jag antar att det är en charles owen men är inte säker.Hon tävlade bl.a med den...
Svar
5
· Visningar
2 294
Senast: Sweetstuff
·
Islandshäst Jag hoppar in från travsidan en sväng då jag satt och funderade på en sak gällande hingstar. Inom travet har en del hingstar problem att...
2
Svar
21
· Visningar
3 323
Senast: juvelen
·
Körning Det finns ju redan en bildtråd men nu tycker jag det var dags med en filmtråd på våra körhästar! Kritik är välkommen om man vill det...
Svar
1
· Visningar
935
Senast: _moa_
·
Körning Finns det nån vänlig själ där ute som har lite info om maratonselen från Hansbo/Willab? Tillverkas den inte längre då jag inte kan hitta...
Svar
6
· Visningar
1 292
B
Hoppning Jag ska åka och provrida en hopphäst imorgon. Men kan någon som har erfarenhet av detta svara. Hästen ifråga är 6år han har bara ridits...
2
Svar
20
· Visningar
3 548
Senast: Bim
·
D
Fälttävlan Jag ska åka till botkyrka och rida 100cm fälttävlan på söndag tror ni att det blir för tufft för hästen om jag åker och rider en lokal...
Svar
2
· Visningar
1 276
Senast: Nyrelski
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Tips ang "spjälka" ben
  • DIY hästvård