Köpa häst?

Sv: Köpa häst?

Jag har ingen video beroende på att vi inte hade så långt att åka för att titta på hästen. Min dotter provred hästkraken högst 5 min för att sedan hoppa av och säga, den här hästen ska inte hoppa, den är farlig. Hon menade att han blev farlig både för sig själv och ryttaren. Jag skulle inte vilja säga att denna häst hoppade inte, när han kom till ett hinder försökte han på bästa sätt ta sig därifrån detta blev oftast rakt igenom hindren. Han var livrädd. Frågan jag ställer mig är varför vi överhuvudtaget provred hästen när vi bara tyckte synd om honom.
När jag skrev börja om menade jag med någon som har tid att vänta på honom. Det är ju inte säkert att han någonsin blir en hopphäst.

Liknande trådar

Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
2 105
Senast: zarmino
·
Hästmänniskan Min medryttarhäst är en 25 år gammal, fortfarande pigg och glad, kille. Jag har ridit honom i snart ett år och är HELT förälskad. Han är...
Svar
7
· Visningar
1 843
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 848
Senast: Lhas
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Sensommaren har inte riktigt varit som jag hoppats. Ingenting har blivit riktigt bra, men var väl inte så många grejer som hänt än...
Svar
2
· Visningar
979
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka