skydd-djunglen

Sv: skydd-djunglen

Då kan du nog vänta :) Även om det är snyggt med skydd, så kan man matcha också!
Och som sagt: Better safe than sorry :D

Men dumma dej! Varför skulle du lägga upp den länken, de är ju skitsnygga! Tänk de turkosa på min lilla ponnygris :D Astufft ju!

Eller orange :love:
31544811.jpg

;)

Om man köper PC SMB Elite, ja!

Som du ser sitter Pegasus och SMB II ända ner i karledern, medans SMB Elite slutar precis under kotan och ger plats till bootsen!

31509616.jpg

31509614.jpg

31509650.jpg

25259184.jpg

Men jag gillar verligen Pegasus'erna med, speciellt färgen :love:
ps. de orangea är inte mina, tillhör LillMalin :D

Jaha, då kommer mamma Carin här och pekar med lååånga pekpinnen :rofl:

Du har inte satt på Pegasus skydden korrekt, därav bootsproblemen :angel:.
De sitter på tok för långt ner.
Jag har inga problem med att få plats med boots också - de har tom egna boots, men jag kör än så länge på gamla PC o det går jättebra.

Ta med skydden och boots nästa gång vi ses (Axevalla el Greva?), så ska jag visa hur de ska sitta.

orange finns inte i nya VenTECH:mad::mad: och hittar inga billiga orangea i S i Eliten heller för Eliten ska utgå. Jag som precis har bestämt mej för orange.

Liknande trådar

Samhälle Jag och min bästa vän var ut till en uteservering i går, vi satt och pratade och drack någon cider och hade det bra. Fram emot...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
20 424
Senast: Fibusen
·
Hästvård Hej. Jag var för en tid sedan medryttare på en häst som var hur snäll som helst. Varför jag valde att söka till denna annonsör var för...
Svar
9
· Visningar
3 285
Senast: Djurvän
·
Övr. Hund Hej allihopa! Jag är helt ny här och blev tipsad om detta forum då jag använder positiva metoder när jag tränar min tjej. Jag pluggar...
2
Svar
32
· Visningar
12 913
Senast: Milosari
·
Kropp & Själ Min story: Jag kraschade på mitt sommarjobb efter mitt sista år på gymnasiet. Betygspressen hade haft mig på högvarv i tre år och pga av...
2
Svar
20
· Visningar
4 646
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar