Sv: Boxholm!

Lilla ö-barn, du ska lyssna på oss äldre så slipper du slänga ut så mycket pengar i onödan...:D
Det är ju precis så det är, man får dom inte ned för backen så dom verkligen kan se att det inte är nåt farligt, envetna djur...:cool:

Nåväl, du får ju åka till finalen iaf, lucky you!:)

Vaddå? Det är ju underbart roligt att slänga pengar omkring sig på sina hopplösa djur? ;):D

Hoppas att han ska få en bättre upplevelse nästa helg på Udden (där de har banvisning till häst för debutant klasserna:love:) sen går vi nog i ide ett tag:angel:

Ska du ha med dig Petra till Udden med?;) För visst var det du? Domaren körde iväg när du skulle rida ditt dressyrprogram? Jag satt på en jättestor brun häst med bred bläs och fyra vita ben precis utanför banan just då:D

Vaddå? Det är ju underbart roligt att slänga pengar omkring sig på sina hopplösa djur? ;):D

NÄ! :mad: Jag ger f*&n upp med det där stora åbäket! Lägga ut en massa pengar på att hon ska hålla hov inne på dressyrbanan :devil: Nä nu blir det straffarbete på lokala dressyrtävlingar tills hon kan visa att hon kan gå ordentligt även efter att dressyrdomaren blåst i visselpipan

När vi träna dressyr idag så var hon så fin att jag nära börja grina :o Såg henne i ridhusspegeln. Spegelbilden var min drömhäst. Stor flott brun häst i massa uppförsbacke :love:
Dumma häst :(

Får instämma med Nova. Lyckliga dig som får rida finalen. Räpan var inte klar förra året :(

Jo men visst var det jag :D haha blev lite fundersam när hon körde iväg precis när jag red in.. x)

Jo hon hänger förmodligen med till Udden också, hon tyckte att det var så himla kul på boxholm så! :)

Haha ja även domare kan bli akut kissnödiga!:D

Hunter: Ja visst är det tusan att det kan bli sådan skillnad på träning och tävling! Dessutom bara efter att domaren har blåst i pipan:angel: Hota henne med att hon får bli dressyrhäst på heltid om hon inte börjar upföra sig;)
Det ska bli riktigt kul att få komma ner till Flyinge! Även om det blev med "fel" häst, min stora kluns är ju uppenbarligen inte helt redo än:angel:

Liknande trådar

Trav Hej, drömmer om att äga en pensionerad varmblodstravare som skulle kunna agera som läromästare inom körning. Skulle vilja ha råd o tips...
Svar
1
· Visningar
286
Senast: CaisaCax
·
Fälttävlan En vecka kvar! Jag är så peppad! Ska ni kolla? Vad tänker ni om svenska laget? Jag har inte hopp om medalj men tycker det ska bli...
19 20 21
Svar
417
· Visningar
20 362
Fordon Jag lånade ut mitt släp härom dagen, idag körde jag det tomt. Först fungerade inte Cruise controllers, efter ett tag började gula lampor...
Svar
11
· Visningar
865
Senast: Pegasus63
·
Hästmänniskan Hej, Jag går i nian och ska snart välja gymnasium. Jag vill gå på ett ridgymnasium men jag tycker att det ä lite förvirrande på...
Svar
11
· Visningar
1 272
Senast: Äpplet.
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka