Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

D
Western Hej alla trevliga Westernbukare!!! Jag blir snart skogstokig på min sadel, den piskar mig i rumpan i trav och galopp!!! Har fått...
Svar
2
· Visningar
873
Senast: dijej
·
S
Hoppning Har kvalat min 4-åring till 4-års championatet (dvs semifinalen). Läser följande på Swede Horse´s hemsida angående bett: "Bett...
Svar
7
· Visningar
1 706
Senast: Simpson
·
Trav Min valack har en tendens att krulla ihop halsen när han blir "på". Vad rekommenderas för att han inte ska göra så? Luftförsörjningen...
2
Svar
26
· Visningar
6 030
Senast: giffan
·
P
Islandshäst Jag måste få råd. Köpte en valack i våras. Sedan en tid tillbaka så är han totalt rädd för allt som är runt omkring stallet och ladan...
Svar
6
· Visningar
1 528
Senast: Skjøldur
·
Distans Jag är lite sugen på att eventuellt prova på en clear round för första gången i år med mitt travarsto. Hade i sådana fall siktat in mig...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 582
Senast: Riley
·
Körning Vart kan man hitta mindre bett som passar shettisar? I storlek 10,5-11. Tänker främst på postkandar med 2 ringar! Tack!
Svar
6
· Visningar
1 168
Senast: Shettisar
·
Western Jag letar efter en westernsadeln som ger mycket bogfrihet utan att hela sadeln blir för bred. Min quarter har ju varit skadad ett år och...
Svar
12
· Visningar
2 385
Senast: wlina
·
Western Jag tänkte börja titta efter ny sadel till min häst. Jag söker en sadel där man har nära kontakt med hästen. Vill slippa känslan av att...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
16 645
Senast: Lizziest
·
S
Western Hej! Det är som så att jag har en lite fråga angående grundträningen av min valack. Jag har börjat skola om honom från... tja...
Svar
4
· Visningar
963
Senast: Safir_
·
Western Jag som är ny i den här svängen funderar över hur det kommer sig att man ibland inte har något under padden - den blir ju svettig och...
2
Svar
23
· Visningar
2 851
Senast: Digbil
·
C
Western Jag fullkommligt älskar utrustning! Så släng in bilder på er utrustning och även det som ni önskar att ni ägde...
2
Svar
28
· Visningar
3 275
Senast: CindyLou
·
N
Distans Jag har fått hem ett åttaårig arabsto och behöver lite träningstips! Jag har som mål att nästa vår ställa upp i åtmistone 5 mil. Hon har...
Svar
1
· Visningar
878
Senast: neywaz
·
Western Då jag inte har en aning vad för stam min häst har så tänkte jag kolla om det är någon här på buke som känner igen namnen bättre än jag...
Svar
4
· Visningar
1 419
Senast: lillaida
·
Western Nu i söndags startade jag i reiningen med hjälm istället för hatt. Det fanns flera anledningar till det valet och jag var nyfiken på om...
Svar
8
· Visningar
1 604
Senast: psychogrrl
·
B
Fälttävlan Niklas Lindbäck tog segern i världscupen och SM med Mister Pooh! Grattis till honom och till Pooh!!!:bow::bow:
Svar
17
· Visningar
2 443
Senast: Nelle
·
H
Körning Har nu efter mycket velande äntligen bestämt oss tror vi. Flakvagn och en sele till det. Men då blir jag osäker för någon...
Svar
6
· Visningar
1 037
Senast: handsup
·
F
Western Vet inte om jag lägger den här frågan på rätt ställe, men jag provar. Finns det nån som vet om det finns westernsadlar som passar...
Svar
7
· Visningar
1 071
Senast: fotis
·
Western Sommarens projekt: Figge, reiningfjordingkorsning! Nu har jag hittat en sadel som passar, en montsegur, så nu ska här tränas! Bara...
2
Svar
36
· Visningar
3 166
Senast: sthu
·
Western Fått erbjudande om att köpa denna sadel: Någon som har en humm om den? Kan de vara ngt vettigt? Säljaren har köpt den för...
Svar
5
· Visningar
980
Senast: Eliza
·
Distans Någon som har erfarenhet av dessa sadlar?
Svar
2
· Visningar
1 408
Senast: Marie_K
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka