Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Western Hej! Jag försöker hitta en western poncho i något slags filtmaterial eller i ull till min man som fyller år. Har letat och letat och...
Svar
2
· Visningar
1 286
Senast: cowgirl73
·
A
Western Hej allihopa! Idag kommer äntligen min första egna häst hem till stallbacken efter en lång och seg väntan. Som tur är ska jag få låna...
Svar
1
· Visningar
766
Senast: Eliza
·
Distans Någon som vet rekordet på 120km? Rekordet för YR på 120km?
Svar
6
· Visningar
1 563
Senast: Monica_O
·
Körning Vad är skillnaden på att ha långt eller kort däckelunderlägg ? Är det en smaksak eller har det någon funktionell betydelse ? Olika...
Svar
17
· Visningar
4 207
Senast: agtatoon
·
Trav Jag har tänkt gå och ta körlicens, och vad jag förstått måste jag ha en kördress reggad innan jag får ta ut licensen. Jag är mest...
Svar
9
· Visningar
3 286
Senast: jassica
·
Trav Jag tänkte att jag skulle hjälpa vår styrelse i Amatörföreningen genom att researcha lite. Vi får INGEN ordning på farten i våra...
2
Svar
21
· Visningar
2 323
Trav Skulle vilja ha några andra ögon på min ponny, då jag tycker att hon inte riktigt rör sig helt hundra som hon ska, dock kan jag inte...
Svar
4
· Visningar
1 034
Senast: giffan
·
P
Dressyr Moderator, om jag lagt tråden fel så flytta den. Ska köpa storhäst till dottern som rider nationellt på ponny. Det är såklart en stor...
2
Svar
32
· Visningar
4 110
Senast: Penny
·
Islandshäst Hejsan! Jag tittar lite på Strömsholms Islandshäsutbildning, för den som vill läsa till ridinstruktör för Islandshäst. På...
Svar
3
· Visningar
1 854
Senast: walkaway-
·
S
Dressyr Någon som vet? Det känns konstigt att kvalen är det enda som merparten får rida, speciellt när det handlar om barn och ungdomar..
Svar
11
· Visningar
1 568
Senast: Penny
·
M
Dressyr Ska tävla en LC klass imorgon på min ponny. Hon är väldigt tjock och lat för tillfället:p Min fråga är vad dommaren brukar föredra, att...
Svar
5
· Visningar
1 460
Senast: Emma_1990
·
L
Dressyr Vad gör man med en häst som lägger tungan över bettet? :confused: Problemet uppstod helt plötsligt i våras. Vi hittade vad vi trodde var...
Svar
13
· Visningar
2 427
·
E
Dressyr jag har köpt en dressyrsadel på prov och de glider framåt och just nu är min ponny relativt tjock kan det vara därför sadeln glider...
Svar
14
· Visningar
1 863
·
Western Okej, nu behöver vi hjälp med att reda ut lite frågetecken. Vad är reglerna ang dubbelreggade qh/paint? Är det en QH som har för...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 973
·
Trav Jag har ett litet problem. Fick för ett tag sen låna en rockard av en tjej i stallet o skulle prova o köra min gamla tant igen, men...
Svar
2
· Visningar
1 053
Senast: Jempan
·
Övr. Grenar Jag har en undran. E så att jag nu ska köpa en 2 åring som inte e regestrarad stamtavla på. Anledningen e att hennes mamma kommer från...
2 3
Svar
48
· Visningar
5 431
Senast: Ramona
·
S
Western Jag blir interesserad i westernridning, framtförallt Trial. Jag tycker att det är kul och lämpligt till mycket hästar oavsätt rasen...
Svar
2
· Visningar
879
Senast: Sammy
·
M
Övr. Grenar Hej! Två saker jag behöver hjälp med: Vad finns det för galopputbildningar (inte enbart i Sverige) för någon som mig som har...
Svar
7
· Visningar
1 731
Senast: FlyingIrish
·
Western JAg försöker hitta en begagnad westersadel till min lille pojk. Han är bara 4 år så jag tänker att en med 10" i sitsen bord epassa...
Svar
14
· Visningar
2 810
·
Fälttävlan Jag tror ingen har startat en sån tråd, men nog är det väl VM snart ?!?! ;) När kommer laget, vad händer ?
3 4 5
Svar
99
· Visningar
11 723
Senast: mammaBerg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar