Sv: VM i Kentucky
men det har det gjort.. mycket jämnare. Bara som en berg- och dalbana numera ju.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
men det har det gjort.. mycket jämnare. Bara som en berg- och dalbana numera ju.
Jag har varit i Burghley... det jag säger är att Kentucky är inte mer kuperad än någon annan bana under åren....
Det var tre ryttare som klarade tiden i Aachen och den banan är inte heller så särskilt kuperad... Det var inte bara b och c ryttare med där.. det kommer oxå vara betydligt SÄMRE ekipage med i VM än de som red i Aachen
Det handlar ju om att inte slösa tid framför hindren när det är så mkt hinderkomplex.. iof så är hindren mer utspridda i en CCI vilket gör det enklare.
Jag är helt övertygad om att Gunilla kommer plocka ut det bästa laget iallafall men vi har dom ekipage vi har så det är inte så mkt vi kan ändra på och den störste tyngste är ju oftast den snabbaste tom snabbare än fullblodet i laget....
Men nu var det faktiskt så i Aachen att det var väldigt få ryttare som red de hästar som de ska rida i VM, i de flesta fall red dom sin 3e häst där eftersom dom förmodligen planerar att ta 1a till VM och nr 2 till Burghley, dessutom var ju lagen inte så många, att tro att aachen resultaten skulle vara en värdemätare för hur det kommer att gå pa VM måste vara helt galet. Visst finns det många sämre ryttare än svenska laget men det finns också många andra lag som är vassa, tex Irland, Australien och USA.
Vad vill du säga med detta? Att Svenskarna är helt kassa och att vi skall skaka fram ett helt annat lag än de vi har
Det gick väl inte så bra på VM det året heller förutom för Magnus så det hjälpte ju inte
Möjligt att någon ev. får problem med att det blir svårare men jag tror dock att denna någon ändå kommer rida individuellt.
Men jag tror att Gunilla har bra koll på läget iallafall !
Vad jag kommer ihåg så kom laget 4a och kvalade till OS, vilket är det viktigaste
Blev påmind på telefon att jag inte skrivit det lag här som jag sa. Ooops.
Nåja ibland läser man slarvigt
Jag tror: (tycker)
Linda
Katrin
Victoria
Dag
Niklas L
Malin
Fast Niklas J är en lite favorit också
Bla bla bla bla... blaha blaha , en massa bla bla bla och en massa blaha blaha och bla
Så så var inte ledsen nu. Du kan få vara med i ett kompislag tillsammans med mig på Mantorpstävlingen som tröst
Blev påmind på telefon att jag inte skrivit det lag här som jag sa. Ooops.
Nåja ibland läser man slarvigt
Jag tror: (tycker)
Linda
Katrin
Victoria
Dag
Niklas L
Malin
Fast Niklas J är en lite favorit också
Japp MITT lag vann
jag hade ju bara tippat 5 men de 5 är ju de som är klara , sen står den sista platsen mellan de som jag hade som mindre klara