Rega 2 åring

Sv: Rega 2 åring

Är en häst registrerad finns den i rullorna hos något av förbunden. Så enkelt är det.

Personligen tycker jag det verkar finnas både en och två hundar begravna i den här historien

Jag har ingen arning om det e rätt hingst du har hittat eller ej. Men när hon jag ska köpa hästen av skulle rega 2åringen hos SG fick hon till svar att det bara gick med pappan och inte mamman. Så det ska inte vara några problem med honom.

vadå tull från ENGLAND???? har du fattat vad EU innebär eller har du varken läst en tidning eller set nyherterna på 20 år----

vadå tull från ENGLAND???? har du fattat vad EU innebär eller har du varken läst en tidning eller set nyherterna på 20 år----

Läs igen så kanske du förstår;) En kurs i svenska vore kanske dessutom vara bra... Jag kan både stava och läsa.

Importavgifter finns även inom eu.

Hade gärna skickat direkt till dig, men som många andra med svar som ditt saknas infon.

Senast ändrad:

Importavgifter finns även inom eu.
Det är sant. Men det är inte samma sak som tullavgifter. Och det är stor skillnad på vad staterna inom EU tar ut för avgifter och vad olika privata aktörer tar ut för avgifter.

Om SG tar ut en importavgift på 1500:- så kan man inte säga att det är en tullavgift, då det endast är stater som tar ut tullavgifter.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 516
Senast: Anonymisten
·
Tjatter Det var en gång en liten blå bil som ägdes av en äldre dam. Damen hade under vintern bestämt sig för att sluta köra bil. Då hon inte...
Svar
0
· Visningar
647
Senast: Rie
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
25 093
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 559

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Secret Santa 2024
  • Ögonfransfärg
  • Vad gör vi? Del CCVI

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat