Westernboots för breda vader

Sv: Westernboots för breda vader

Ne trend är inget för mig :) köper det som är bekvämt för mig :) Köpte ett par Double-H Buckaroo boots dam :) De såg bekväma ut. :)

Köpte du Buckaroo modellen ??
Den är, om jag nu inte tagit fel på modellen, väldigt tajt över hälen och ganska smal över tårna......
Iallafall passade den inte min fot som är bred framtill, jag har xoå breda vader.
Men skaftet var inget problem dock.

Berätta gärna hur du tycker den passar när du väl får hem den :)

Hej japp köpte dom. Är lite smal över fötterna. Så de kan gå :) köpte dom för att de såg bekväma ut och såg ut och ha plats för breda vader. :) Annars får jag sälja dom och köpa andra. :)

Ja, bredden var det inget problem med tycker jag :)
Tycker de flesta westernboots har gott om plats för vaden.

Det är mer foten som är svår :)

Men du måste ju få skicka tillbaka dem ifall de inte passar, för det var väl i sverige du skickade efter dem ?

Då ska det nog fixa sig !

Jo de är köpta i sverige, Vet ej hur en gör när en beställer från utlandet. Så får se hur de blir med passform :)

Jag har handlat från Sheplers och det var jättelätt!

Du får både pris och frakt kostnad direkt när du beställer som du betalar med ditt kort. När paketet kommer får du betala momsen och den är ju 25%. Paketet brukar komma ca 4 dagar från att du har beställt.

Liknande trådar

Utrustning Tyvärr har min 13-åriga dotter ärvt sin mammas kroppsform, vilket innebär att vi har små fötter (36-37) korta ben men breda vader...
Svar
6
· Visningar
600
Senast: Zpunk
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
2 091
Senast: super
·
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 829
Senast: mamman
·
Hundavel & Ras Hej! Jag funderar på att så småningom skaffa hund och funderar såklart över vilken ras som skulle passa mig. Det jag önskar är en...
2 3
Svar
41
· Visningar
5 235
Senast: Fetaost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar