westernallsvenskan

Sv: westernallsvenskan

Håller fullständigt med angående mönstrena. De var mycket lättare än i distrikt västs tidigare tävlingar också, inget av trail/reining/riding-mönstrena låg på C-nivå. Lite tråkigt att sänka nivån såpass mycket när det ändå är final :grin:...

Tyckte att presentationen av ryttare/häst/lag var lite bristfällig i vissa klasser, är ju kul att hålla lite koll då det är lagtävling. Rörigt utan startordning i Western Horsemanship.

Liknande trådar

Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
37 423
Senast: Habina
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
26 647
Relationer Jag vet varken ut eller in. Jag behöver råd eller nån att ventilera med anonymt. Jag bor med min sambo tillsammans med min mamma och...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
13 526
Senast: Tofs
·
Western Hoppas innerligt att detta forum (buke) än idag kan leverera :bow: Det var ju BARA 5 år sedan jag själv var aktiv här inne :nailbiting...
5 6 7
Svar
130
· Visningar
21 267
Senast: kryddelydd
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar